۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • آمریکایی ها و انگلیسی ها مانع فرار اعضای پ.ک.ک از سوریه می شوند

آمریکایی ها و انگلیسی ها مانع فرار اعضای پ.ک.ک از سوریه می شوند

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
  • ۳۲۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : در حالی که دیده بان کودکان در دیاربکر انحلال پ.ک.ک را افزایش داد، انگلستان و ایالات متحده برای جلوگیری از فرار از این سازمان وارد عمل شدند. معلوم شد که ماموران آمریکا و انگلیس از تروریست های پ.ک.ک که قصد فرار از سازمان را داشتند اما قبل از اینکه بتوانند دستگیر شدند، بازجویی کردند.
عملیات مصمم ترکیه و تحصن مادرانی که فرزندانشان توسط HDP به پ.ک.ک تحویل داده شده بودند، روند انحلال سازمان تروریستی پ.ک.ک را تسریع کرد.

حمایت از پ.ک.ک که پس از تسریع فرار از این سازمان اقدامات مختلفی را انجام داد، از ایالات متحده آمریکا و انگلیس صورت گرفت. معلوم شد که ماموران آمریکا و انگلیس از تروریست های پ.ک.ک که قصد فرار از سازمان را داشتند اما قبل از اینکه بتوانند دستگیر شدند، بازجویی کردند. در این بازجویی ها مشخص شد که ماموران آمریکا و انگلیس به دنبال پاسخ به دلایل فرار تروریست های پ.ک.ک از این سازمان هستند.

آمریکا و انگلیس که به کمک پ‌ک‌ک آمدند، جایی که فرار از این سازمان در اوج بود، مأموران بازجویی را به میدان در سوریه بردند. تروریست H.M.D که در حین عملیات در واحد به اصطلاح اطلاعات در سوریه از دست پ.ک.ک فرار کرد و در سال ۲۰۲۱ تسلیم نیروهای امنیتی شد، اطلاعاتی در مورد فعالیت های بازجویی ماموران آمریکا و انگلیس ارائه کرد.

به گزارش ینی شفق، تروریست اعتراف به گفته ماموران آمریکا و انگلیس به تروریست هایی که زبان های خارجی می دانستند، آموزش بازجویی می دادند. HM.D گفت که قبل از عملیات چشمه صلح، بازجویی از تروریست های پ.ک.ک که در تلاش برای فرار از پ.ک.ک دستگیر شده بودند نیز در حال بازجویی از آنها بودند.

وی همچنین اعتراف کرد که ماموران آمریکا و انگلیس به جای اعضای پ‌ک‌ک شروع به بازجویی از تروریست‌هایی کردند که با عملیات چشمه صلح و عملیات‌های بعدی SİHA در تلاش برای فرار از پ‌ک‌ک دستگیر شده بودند. تروریست H.M.D گفت: “بازجوهای آمریکایی و انگلیسی به عنوان غیرنظامی می آمدند. آنها به تنهایی وارد بازجویی می شدند. ۳ مرد در گروه بازجویی انگلیس و ۳ نفر در گروه بازجویی آمریکا، یک زن بود. همه آنها بدون تفکیک بازجویی شدند. اعضای پ ک ک که قصد فرار داشتند.

ماموران آمریکایی و بریتانیایی که از زندان های پ.ک.ک در سوریه بازدید می کردند در حال مصاحبه و تهیه گزارش با اعضای پ.ک.ک بودند که به دلیل تلاش برای فرار از این سازمان دستگیر شده بودند. آنها سیاست و ایدئولوژی تولید می کردند تا از گسست در سازمان جلوگیری کنند. هدف در اینجا متقاعد کردن یا ارعاب تروریست‌های پ‌ک‌ک بود که به دنبال فرصتی برای فرار از این سازمان و تلاش برای دلسرد کردن آنها بودند.»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *