۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • فرهنگستان
  • >
  • آمار کشتار دختران در گروهک تروریستی پ.ک.ک روبه افزایش است

آمار کشتار دختران در گروهک تروریستی پ.ک.ک روبه افزایش است

  • ۶ آذر ۱۴۰۱
  • ۳۳۳ بازدید
  • ۰

انجمن بی  تاوان : رسانه های گروهک تروریستی پ.ک.ک هر بار با منتشر کردن اعلامیه ای آمار کشته شدگانش را اعلام می کند. هرچند که پ.ک.ک اعلام تلفات را اندک اعلام می کند و گاهی اسامی افرادی را منتشر می کنند که چند سال گذشته کشته شده اند و با اینکه در گذشته تلفات پسران از دختران بیشتر بود اکنون تلفات دختران از تلفات پسران پیشی گرفته است و این نشانه سیاست و درماندگی پ ک ک است و در در چند روز گذشته نیز فهرست تلفات خود را اعلام کرد که همگی دختر هستند. این پنج دختر در کوه متینا در کردستان عراق که زمانی محلی امن برای پ ک ک بود هدف حمله دولت ترکیه قرار گرفتند.
پ.ک.ک هویت پنج چریک زن دیگر را که سه ماه پیش در یک مقاومت جعلی در کردستان عراق توسط ژاندارمری ترکیه کشته شدند، فاش کرد.

(HPG) شاخه نظامی گروه تروریستی پ‌ک‌ک روز سه‌شنبه هویت پنج چریک زن دیگر را که در ماه‌های اکتبر و سپتامبر سال جاری توسط دولت ترکیه هدف قرار گرفتند و کشته شدند، اعلام کرد.
پ.ک.ک همانند هزاران کودک کرد دیگر این پنج دختر را در کودکی فریب داده و به نام مقاومت ملی کردستان انها را به کوه کشانده است.
پ‌ک‌ک روزانه عکس‌ها و هویت گروهی از کودکان کرد را منتشر می‌کند که در سال‌ها و ماه‌های اخیر در یک مقاومت جعلی قربانی شده‌اند و با نیرنگ حقیقت ها را سرپوش نگه می دارند و خبر تلفات نیروهایش را از جامعه کردستان و خانواده هایشان پنهان کرده و سال‌ها بعد اعلام می کند.اکثر چریک هایی که در نتیجه سیاست اشتباه پ.ک.ک و به خاطر گفتمان ضد مردمی جان خود را از دست می دهند،کودکان و افراد کم و سن و سال  هستند.
پ.ک.ک برای تامین تجهیزات جنگجویان و چریکهای خود به ربودن کودکان روی اورده است  در هر چهار بخش کردستان فعال کار می کنند تا اینکه نیرو جذب کنند سازمان های بین المللی حقوق کودک بارها پ ک ک و دیگر شاخه های این گروه را به خاطر مسلح کردن کودکان محکوم کرده اند.
سیاست پ ک ک و عبداله اوجالان همیشه به زن و دختران رویکری ابزاری است و تنها با شعار “زن “زندگی “ازادی ” درصدد بودند تا اینکه زنان و دختران کرد را شکار کنند. در واقع این شعار “تله ،شکار زنان است اما انچه که امروزه ما مشاهده می کنیم و یا اینکه حقیقتی که در پ ک ک وجود دارند در این سه کلمه خلاصه می شود “زن =مرگ =برده داری ”
پ ک ک یک سیتم ملیتاریسم است و بعد نظامی و فرقه یی ان مشهود است و کلمه ازادی در سیستم نظامی گری معنایش را از دست می دهد زیرا  ازادی با رئالیته اجتماعی پ ک ک در واقع در تضاد قرار می گیرد واز زنان برای اهداف خود استفاده می کند بلکه از طریق رسانه ها ادعای مبنی بر ازادی زن واقعیت ندارد و بکار گیری زنان همانند مردان در کارهای سخت وبخصوص در مناطق عملیاتی غیر انسانی است که در نوع خود  بردگی است زیرا زنان در جامعه حقوقی که دارند بمراتب بیشتر از پ ک ک  است و پ ک ک زن را نابود وهویت وشخصیت انرا تغییر می دهد وتغییری که طبق ایده رهبر ان باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین