۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شماره معکوس برای نابودی پژاک

  • ۷ اسفند ۱۳۹۱
  • ۳۱۷ بازدید
  • ۰

مهلت ۱۰ روزه اوجالان به سران پ.ک.ک مبنی بر خلع سلاح ، آتش بس جنگ و عقب نشینی از مرزهای ترکیه منجر به نابودی زیر شاخه های تروریستی پ.ک.ک همچون پژاک خواهد شد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : زیر شاخه های گروهک تروریستی پ.ک.ک با صدور نامه اوجالان مبنی بر اتمام جنگ در آستانه ی فروپاشی قرار گرفته و شماره معکوس برای نابودی آنان به شمارش افتاده ، گروهک تروریستی پژاک یکی از زیر شاخه های پ.ک.ک می باشد که از سال ۱۳۸۲ جوانان و نوجوان بسیاری را فریب داده و دست های آلوده خود را به خون آنان آغشته کرده است . این گروهگ تروریستی مدتی است که جرات ورود به خاک ایران را نداشته بنابراین برای ادامه بقای خود به مادر خود یعنی پ.ک.ک خوش خدمتی می کرد و اکثر اعضای خود را برای حمایت از پ.ک.ک در جنگ با ترکیه راهی کشور ترکیه می کرد ؛ ولی اکنون شرایط ۱۸۰درجه تغییر یافت اگر طرح عبدالله اوجالان اجرا شود، پ.ک.ک سلاح را زمین گذاشته و طبق خواسته های اوجالان کشور ترکیه زندانیان را آزاد می کند و اعضای پ.ک.ک از کوهستان پایان آمده و در کنار خانواده های خود به زندگی عادی ادامه می دهند، ولی در این میان اعضای ایرانی ، سوریه ای و عراقی پ.ک.ک بلاتکلیف مانده و راه برگشتی به کشورشان را ندارند، و رهبر آنها که حاضر بودند جان خود را فدایی او کنند هیچ توجهی به انان نداشته و دولت ترکیه از ورود آنان به خاک ترکیه ممانعت می وزرد.
پژاک تا کنون بدون اجازه ی پ.ک.ک هیچ تصمیمی را نگرفته و مستقیماً به دستور سران پ.ک.ک فعالیت می کرد چرا که سرکرده پژاک حاجی احمدی فردی بی اراده که توسط شورای رهبری پ.ک.ک انتخاب شده است . بیشتر سران پژاک افرادی بی سواد و بی ارده هستند که توان و قدرت اجرای هیچ کاری ندارند و اگر پ.ک.ک با ترکیه صلح کند و به جنگ ودرگیری در کوهستان ها ادامه ندهد پزاک هم بخودی خود نابود خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین