اخبار

بریار گابار: پژاک در حال آماده باش است

بريار گابار كه قبلاً عضو كورديناسيون پژاك بود و اكنون بيش از يك سال است كه عضو شوراي مديريت كنگره‌ي خلق يا همان پ‌ك‌ك است، اخيراً طي سخناني اظهار كرده كه نيروهايشان در حالت آماده باش هستند و البته گابار اين سخنان را بيشتر در مورد پژاك بيان مي‌كرد.

گابار در ادامه‌ي سخنانش از حالت كنوني آتش‌بس پژاك و سپاه پاسداران اظهار خوشحالي و اميد كرد و گفت:« ما علاقمند به درگيري و جنگ نيستيم و حاضريم بر همين منوال كنوني كار خود را به پيش ببريم و هيچگونه دردسري براي ايران درست نكنيم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا