اخبار
بریار گابار: پژاک در حال آماده باش است
بريار گابار كه قبلاً عضو كورديناسيون پژاك بود و اكنون بيش از يك سال است كه عضو شوراي مديريت كنگرهي خلق يا همان پكك است، اخيراً طي سخناني اظهار كرده كه نيروهايشان در حالت آماده باش هستند و البته گابار اين سخنان را بيشتر در مورد پژاك بيان ميكرد.
گابار در ادامهي سخنانش از حالت كنوني آتشبس پژاك و سپاه پاسداران اظهار خوشحالي و اميد كرد و گفت:« ما علاقمند به درگيري و جنگ نيستيم و حاضريم بر همين منوال كنوني كار خود را به پيش ببريم و هيچگونه دردسري براي ايران درست نكنيم.»



