۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هلاکت ۲۰ تن از عناصر پ ک ک

  • ۸ آبان ۱۳۹۵
  • ۱۹۴ بازدید
  • ۰

در درگیری بین نظامیان تُرک با شبه نظامیان گروه تروریستی پ.ک.ک ۲۰ تن از عناصر این گروه تروریستی در یکهفته گذشته به هلاکت رسیدند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :بنابه آخرین گزارش فرمانداری شرناک از درگیری بین ارتش ترکیه و گروه تروریستی کارگران کردستان، ضربه سنگینی به این گروه تروریستی وارد شده است.
گزارش فرمانداری شرناک در این ارتباط به این صورت می باشد: “در عملیاتی که در منطقه دویون داغی شهرستان اولو دره استانمان، به وقوع پیوست ۲ تن از عناصر پ.ک.ک کشته شدند. همچنین در عملیات ضد ترور در ۱ هفته اخیر ۲۰ تن از تروریست های تجزیه طلب به هلاکت رسیده اند.”
در این گزارش به عزم جدی برای ادامه عملیات نیز اشاره شده است.
درگیری بین ارتش ترکیه و گروه تروریستی کارگران کردستان در مناطق جنوب شرقی این کشور، شمال عراق و نزدیکی مرز ایران ادامه دارد و باتوجه به اظهارات مقامات تُرک عملیات مبارزه با ترور تا نابودی کامل این گروه تجزیه طلب ادامه خواهد داشت.
عناصر گروه تروریستی کارگران کردستان هر از چند گاهی در بخش های دیگر ترکیه نیز اقدام به عملیات تروریستی می کنند که در نتیجه آن وحشت تُرک ها از عملیات تروریستی نیز روز به روز افزایش یافته و دیگر بخش های ترکیه نیز ناامن به نظر می رسند.
گفتنی است، درگیری با گروه تروریستی کارگران کردستان بزرگ ترین ضربه را به امنیت و در نتیجه صنعت گردشگری این کشور می زند.
پایگاه های اصلی گروه تروریستی پ.ک.ک در شمال عراق و جنوب شرقی ترکیه می باشد و فرماندهان اصلی این گروه تروریستی بیشتر از شهروندان کُرد تبار ترکیه می باشند.
شایان ذکر است، در عملیات های کشف و شناسایی ارتش ترکیه، بارها سلاح های مورد استفاده در ارتش آمریکا و کشورهای غربی مشاهده شده است که این نشان از حمایت آشکار غرب و آمریکا از تروریسم در منطقه می باشد.
با توجه به حضور پُر تعداد نمایندگان پ.ک.ک در پارلمان اروپا حمایت این اتحادیه از تجزیه کشورهای منطقه نیز بسیار آشکار می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین