۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • فرماندار سابق سردشت، مشاور سیاسی استاندار آذربایجان غربی شد

فرماندار سابق سردشت، مشاور سیاسی استاندار آذربایجان غربی شد

  • ۸ آبان ۱۳۹۵
  • ۷۷۷ بازدید
  • ۰

دو هفته بعد از تودیع «عزیز حسنی» از پست فرمانداری سردشت، استاندار آذربایجان غربی وی را به عنوان مشاور سیاسی خود منصوب کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :”قربانعلی سعادت” استاندار آذربایجان غربی طی حکمی که امروز شنبه (۸ آبان ماه) روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی آن را منتشر کرد”عزیز حسنی نالوسی” را به عنوان مشاور سیاسی خود منصوب کرد.
۲۴مهرماه امسال در مراسمی “عزیز حسنی” فرماندار شهرستان سردشت تودیع و اشکان مهدوی نیا بخشدار بخش وزینه بعنوان سرپرست فرماندار ی سردشت معرفی شد.
به گزارش کردپرس “علیرضا رادفر” معاون سیاسی- اجتماعی استاندار آذربایجا غربی در این مراسم گفته است: دکتر حسنی عملکرد رضایت بخشی در اجرای سیاسیت های دولت و خدمت به مردم در فرمانداری سردشت داشت. عامل پیام سپاسگزاری استاندار آذربایجان غربی از وی هستم.
وی افزود: حسنی در تیرماه سالجاری به دلیل مشکلات شخصی و ادامه تحصیل خواستار جابجایی محل ماموریت خود شده و استعفا داده است که بعضی جریانها و مواردی که در این ارتباط شنیده می شود شایعه ای بیش نیست.
رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در خصوص تغییر فرماندار سردشت نظری متفاوت دارد و به کردپرس می گوید: این تغییر می تواند گام مثبت و مؤثری در راستای بازگشت امید و آشتی مردم این شهرستان با دولت یازدهم باشد.
وی افزود: در پی عملکرد ضعیف فرماندار در این مدت مسئولان مربوطه به این نتیجه رسیدند که باید فردی شایسته تر برای این پست انتخاب کنند و در نهایت پس از ۱۸ ماه تصمیم به تغییر فرماندار سردشت گرفتند.
خضری تاکید کرد: باید در انتخاب مدیران در این شهرستان کاملاً دقت نظر اعمال شود تا دیگر شاهد تغییرات زودهنگام مدیران بویژه در سمت فرماندار نباشیم چرا که معتقدم اگر قبل از انتخاب فرماندار سردشت تمامی موارد از جمله سابقه مدیریتی فرد انتخاب شده مورد توجه قرار می گرفت امروز شاهد این وضعیت در شهرستان سردشت نمی شدیم.
“عزیز حسنی” فرماندار سابق شهرستان سردشت دارای دکتری دامپزشکی است که در سال ۹۳ سکانداری فرمانداری این شهرستان شد.
در حکم انتصاب وی به عنوان مشاوری سیاسی استاندار آذربایجان غربی آمده است:
بسمه تعالی
آقای دکتر عزیز حسنی نالوسی
با سلام
ضمن تقدیر از زحمات جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور سیاسی اینجانب تعیین و منصوب می شوید. امیدوارم در انجام امور محوله موفق و موید باشید.
سعادت- استاندار آذربایجان غربی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین