۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۱۹ تروریست پ ک ک به هلاکت رسیدند

  • ۱۶ آبان ۱۳۹۴
  • ۲۰۴ بازدید
  • ۰

به دنبال عملیات ضد تروریستی نیروهای مسلح ترکیه که از روز ۲۷ سپتامبر در منطقه داغلیجا اغاز شده است، تاکنون صدها تروریست کشته و مجروح شده اند

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از TRT ، مناطق “بوزول داغی”، “ایکی یاکا” و “دوسکی”، واقع در استان حکاری که قرار بود از سوی تروریستهای پ ک ک به عنوان مناطق رها شده نامگذاری شود تبدیل به گورستان این تبهکاران شد.
به دنبال عملیات ضد تروریستی نیروهای مسلح ترکیه که از روز ۲۷ سپتامبر در منطقه داغلیجا با نام سرگرد شهید، ایلکر چلیکجان اغاز شده است، تاکنون ۱۱۹ تروریست به هلاکت رسیده اند.
این در حالی است که اجساد تعداد زیادی از این تروریستها به دلیل صعب العبور بودن منطقه و شرایط نامساعد هوایی در دسترس قرار نگرفته است.
در این عملیات از بدو شروع تا به امروز ۶ نیروی امنیتی ترکیه نیز به قتل رسیده است.
همچنین گزارش می شود که در اثنای عملیات مذکور، تروریستهای پ ک ک به شدت دچار ترس و واهمه شده اند بگونه ای که این رعب و وحشت در سخنان آنان در بی سیم نیز منعکس شده است.
در یکی از این صحبتها گفته شده است:” مناطق حساس ارتفاعات داغلیجا تماما در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفته و تروریستها در وضعیتی پراکنده، دچار عزیمت شده اند. برخی از تروریستها در غارها پناه گرفته اند و برخی دیگر نیز به دلیل ادامه عملیات نیروهای ترکیه، در این غارها حبس شده اند که به دلیل عدم وجود اکسیژن کافی، اگر مورد کمک قرار نگیرند بسیاری از آنها و دست کم ۴۰ تن کشته خواهند شد.”
در حال حاضر می توان گفت که به دنبال عملیات ۴۰ روزه اخیر، شهروندانی که در داغلیجا و روستاهای مجاور زندگی می کنند اکنون می توانند نفسی به راحتی بکشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین