۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • ی.ر.ک درصدد حمله به پایگاههای مرزبانی و سپاه در منطقه مریوان

ی.ر.ک درصدد حمله به پایگاههای مرزبانی و سپاه در منطقه مریوان

  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷
  • ۲۷۲ بازدید
  • ۰

در منطقه عمومی شهرستان مریوان متاسفانه گروهک تروریستی پژاک بصورت گسترده حضور فعال دارند.
به گزارش انجمن بی تاوان در منطقه مریوان۶ تیم از عناصر تروریستی این گروهک حضور داشته که هر تیم آن ۱۰ الی ۱۵ نفر می باشند .
تیم اول در منطقه دری و گویزکوره ، تیم دوم منطقه گاگل و چناره ، تیم سوم اورامانات ، تیم چهارم منطقه سرشیو ، تیم پنجم منطقه کوماسی و نسل و گوشخانی ، تیم ششم منطقه کال و ویسه و توتمر. و طبق اخبار واصله ، مسئول کمیته مریوان و اورامانات پژاک در منطقه بر عهده یکی از عناصر این گروهک بنام ریبوار بانه ای می باشد.
اکثر این تیمها در منطقه فعالیتهای جذب و تبلیغ و اخاذی (باجگیری) را برعهده دارند و در این راستا هم تا حدود زیادی هم موفق بوده و با فشار و تهدید و ارعاب از مرغداران ، کشتارگاهها ، کارگاهها، گله داران پولهای هنگفتی با استفاده از زور اسلحه دریافت کرده اند و افراد جذب شده را نیز جهت سیر مراحل اموزش نظامی روانه قندیل در خاک عراق می کنند .
پژاک در منطقه عمومی مریوان در سالهای گذشته و اخیر فعالیتهای زیادی در جهت حمله به پایگاهها و ترور هموطنانمان در منطقه انجام داده که متاسفانه منجر به شهادت رسیدن تعداد زیادی از نیروهای سپاهی و بسیجی و پیشمرگ مسلمان کرد و نیروی انتظامی شده است .
نظر به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر دمکرات درکویه سنجق واقع خاک کردستان عراق و اینکه شهادت ۱۱ نفر از نیروهای سپاه و بسیج روستای دری را مستقیما ( ی. ر . ک ) شاخه نظامی پژاک و کودار انجام دادند و هزینه آن را هم گروهک تروریستی دمکرات با نوش جان کردن ۷ موشک داد . توضیحا حمله به پایگاه دری با همکاری گروهک دمکرات این گروهک عملیات به پایگاه دری انجام داد.
گروهک پژاک قصد دارد در جهت فهماندن قدرت نظامی اش که به رخ دمکرات بکشاند تعدادی سلسله حملات به پایگاههای سپاه در منطقه انجام دهد که :
از یک طرف پاسخی به حمله موشکی به مقر دمکرات توجیه نماید و از طرف دیگر گروهک دمکرات خود را به پژاک نزدیک کند و عملیاتهای مشترکی در آینده انجام دهند.
سپاه پاسداران که همواره در آمادگی و هوشیاری رزمی کاملی بسر برده و خواهد برد اما می طلبد سپاه پاسداران با قدرت هر چه بیشتر در منطقه حضور گسترده داشته باشد و تمام پایگاههای این گروهک که در غارها و داخل جنگلها و کوههای مریوان پناه گرفته اند ، همگی انها را برچیند .
زیرا که اگر در جهت مبارزه قاطع و گسترده با گروهک تروریستی پژاک در اسرع وقت صورت نگیرد ضرر و آسیب بسیار جبران ناپذیری متوجه نیروهای نظامی و انتطامی و بالاخص مردم منطقه که همواره بیشترین آسیب رو از جانب گروهکهای تروریستی متحمل شده اند ، خواهند شد که می توان به برخی از آن اشاره داشت :
۱- جذب هر روزه این گروهکها در جهت فریب جوانان افزایش خواهد یافت .
۲- انجام چنین حضور پژاک ، زمینه ای برای حضور سایر گروهکهای تروریستی دیگر از جمله کومله ، دمکرات ، پارتی آزادی کردستان و سایر گروهکهای دیگر خواهد شد . که در این زمینه دمکرات علنا اعلام کرده که پایگاههای خود را به داخل خاک ایران خواهد آورد.
۳- حضور این گروهکهای تروریستی رسما و عملا که در سخنرانیهای خودشان در روستاها اعلام کرده اند به تمسخر گرفتن نظام جمهوری اسلامی را به رخ می کشانند.
اما از سوی دیگر جمهوری اسلامی کاملا مصمم به ریشه کن کردن گروهکهای تروریستی در منطقه بوده و در آینده انشاءالله با اقتدار و صلابت بیشتر با این تروریستها مقابله جدی و فراموش ناشندنی خواهد کرد .
اما دلیل عدم مقابله قطعی با این گروهکهای تروریستی در منطقه در چه چیزی بایستی جستجو کنیم ؟!!!
به عقیده بنده اینست که مردم منطقه کردستان بیشتر روی گروهکهای تروریستی شناخت پیدا کنند و مردم به ماهیت پلید این گروهکها کاملا پی ببرد و آنوقت نظام با حمایت کامل مردمی به از بین بردن این گروهکهای تروریستی اقدام نماید .
در پاسخ خواهیم گفت مردم کردستان به نتیجه قطعی کامل رسیده اند که گروهکهای تروریستی بجز اذیت و آزار و غارت و اخاذی و ترور در طول ۴ دهه انقلاب هیچ کاری برای مردم منطقه نکرده و این گروهکها را اجیرشدگان کشورهای غربی و عربستان سعودی می دانند و مردم کردستان خواستار ریشه کن کردن تروریستها در منطقه هستند و تا اقدام به انجام فعالیتهای تروریستی دیگری در منطقه نکرده اند بصورت گسترده از هوا و زمین با گروهک پژاک مستقر در منطقه برخورد قاطع و کوبنده نماید .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *