۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • یاوه گویی ها سرکرده ی فرقه ی ضدکُرد پژاک

یاوه گویی ها سرکرده ی فرقه ی ضدکُرد پژاک

  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۳
  • ۱۹۰ بازدید
  • ۰

سرکرده تروریستی پژاک در سالروز تاسیس این فرقه بار دیگر ادعاهای بر زبان آورد ، که کاملاً با آنچه که مشهود است در تناقض می باشد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی و کردستیز پژاک هم اکنون پس از ۱۰ سال قتل عام افراد بی گناه و غیر نظامی و همچنین نا امنی در مناطق کردنشین ایران ، کماکان بدنبال تشویش اذهان عمومی بوده و جنایت ها و خونریزی های خود را به پیروزی و پیشرفت تعبیر می نماید.

عبدالرحمن حاجی احمدی سرکرده دائم الخمر پژاک که در اروپا به عیاشی و خوش گذاری مشغول می باشد ، بمناسبت دهمین  سالروز تاسیس پژاک  مراسم جشنی  با حضور برخی از گروه های تروریستی  درشهر اسلو پایتخت نروژ برگزار کرد.

حاجی‌احمدی طی ایراد سخنانی در این مراسم اذعان داشت  :« پژاک جنبشی نوین است و خود را از سیستم کلاسیک رهایی بخشیده است. لذا پس از ۱۰ سال مبارزه بی‌امان, هم‌اکنون وارد ده‌ساله دوم مبارزات خود می‌شود و می‌رود که در این مرحله آزادی را برای کردستان ایران  به ارمغان آورد».

وی افزود که مردم کرد هم‌اکنون بسیار به آزادی نزدیک شده و در مرحله فینال بسر می‌برد.

سر دادن شعار های دورغین و وعده های واهی از اصول و شیوه های سران پ ک ک و پژاک می باشد و مدت ۱۰ سال فعالیت تروریستی آنان مصداقی بر این واقعیت است . حاجی احمدی نیز به این واقعیت پی برده است که ۱۰ سال جنگ و درگیری و قتل و کشتار مردمان مظلوم کُرد برای آنان ثمری نداشته ، بنابراین با تغییر رویکرد و استراتژی اذعان می نماید که پژاک خود را از سیستم کلاسیک رهایی بخشیده است ، واین هم شعاری دیگر است تا افکار عمومی را فریب دهد، چرا که خشونت و خونریزی ماهیت این فرقه ضد کُرد می باشد.

حاجی احمدی سرکرده ی پژاک در شرایطی مدعی می شود که آزادی مردم کردستان ایران نزدیک شده و در مرحله فینال بسر می برد !؟، که گویا در این جهان و در عصر ارتباطات زندگی نمی کند ، حضورپر شور و چشم گیر مردم  بصیر و انقلابی  کردستان  در صحنه های اخیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه  و انتخابات ریاست جمهوری مهری باطل بر تمام احزاب و اپوزسیون ضد انقلاب زد و بی هویتی گروه های تروریستی نظیر پژاک را هویدا ساخت.

اظهارات افراد تسلیمی و جدا شده از گروهک و همچنین عکس  و مستندات  موجود از فرقه ناقض ادعای حاجی احمدی می باشد. حاجی احمدی مدعی است که” پژاک جنبشی نوین است” ولی شرایط نامساعد و بحرانی اعضای گروهک که بارها در سایت انجمن بی تاوان به اشاره شده است این ادعای حاجی احمدی را نقض می نماید.

عکس های ذیل نمونه های است که با ادعای حاجی احمدی در تناقض می باشد، چرا که عکس ها جنبش نوینی را بیان نمی کند ،بیشتر وخامت اوضاع داخل گروهک را نشان می دهد.

یاوه گویی ها سرکرده فرقه ی ضدکُرد پژاک 9

یاوه گویی ها سرکرده فرقه ی ضدکُرد پژاک

یاوه گویی ها سرکرده فرقه ی ضدکُرد پژاک 6

یاوه گویی ها سرکرده فرقه ی ضدکُرد پژاک 8

یاوه گویی ها سرکرده فرقه ی ضدکُرد پژاک 5

یاوه گویی ها سرکرده فرقه ی ضدکُرد پژاک (2)

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین