۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • گلایه قوی‌ترین مرد پارالمپیکی جهان از نماینده مردم اشنویه در مجلس

گلایه قوی‌ترین مرد پارالمپیکی جهان از نماینده مردم اشنویه در مجلس

  • ۲۹ دی ۱۳۹۳
  • ۲۸۷ بازدید
  • ۰

قوی‌ترین مرد پارالمپیکی جهان با گلایه از بی‌توجهی مسئولان ورزش استان آذربایجان غربی و نماینده مردم شهر اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی از کمبودها ابراز نارضایتی کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از اروم نیوز ،سیامند رحمان قوی‌ترین مرد معلول جان که مدال طلای بازی‌های پارالمپیک لندن و دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی را در اختیار دارد سه مرتبه در اینچئون موفق به شکستن رکورد جان پارالمپیک شد و وزنه ۲۹۲ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرد.

وی با وجود گذشت حدود ۲ماه از پایان بازی‌های آسیایی از بی‌توجهی مسئولان ورزش استان خود گلایه‌مند و نسبت به کمبود امکانات برای ادامه راه موفقیت معترض است.

سیامند رحمان در این خصوص گفت: متأسفانه با وجود تمام زحماتی که برای افتخارآفرینی مردم شهر و استانم انجام می‌دهم اما کوچکترین توجهی به من نمی‌شود. حسین‌زاده نماینده مردم اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی کوچکترین حمایتی از من نداشته است و حتی تا به حال یک بار هم تلفنی به من تبریک نگفته است در حالی که بارها وعده داده است و حتی عنوان کرده فلان کار را برای من انجام داده یا می‌دهد اما به هیچ کدام عمل نکرده است.

وی ادامه داد: در حالی که چند هفته پیش به مجلس شورای اسلامی رفته بودم و بیشترین نمایندگان با من برخورد خوبی داشتن و از من استقبال کردند اما نماینده مردم شهر خودم حتی طرف من هم نیامد در حالی که مردم فکر می‌کنند چه کارهایی برای من انجام داده است. اما به غیر از وعده دادن کاری نکرده است. البته در حد نصب یکی دو بنر از من قدردانی کرده است.

دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن با بیان اینکه دوست ندارم در حالی که از من حمایتی نمی‌شود در خصوص کمک‌هایی که به من می‌شود صحبت شود، گفت: باید حقایق به مردم گفته شود و مردم فکر نکنند چه کارهایی برای من انجام می‌شود قبل از اعزام به بازی‌های پاراآسیایی مراسم بدرقه‌ایی برای من برگزار شد که کوچکترین حمایتی از من نشد. چندین سال است نماینده شهرمان است اما یکبار هم مشکلات من را نشنیده است مگر من هم عضوی از مردم این شهر نیستم؟ خیلی از مردم فکر می‌کنند حمایت‌های خوبی از من می‌شود که این طور صحبت می‌کنند اما باید بدانند که در این مدت کوچکترین تقدیری از من نشده است.

سیامند رحمان ادامه داد: حتی مسئولان ورزش استان آذربایجان غربی هم تجلیلی از من نداشتند مگر چند ورزشکار مدال‌آور در المپیک و پارالمپیک داریم که اینطور با آنها رفتار می‌شود هر زمان که افتخاری کسب کردم نام شهر و استانم را به زبان آوردم تا آنها را سربلند کنم حالا هم می‌گویم انتظاری ندارم و تنها برای سربلند ایران و مردم کشورم وزنه می‌زنم و نیازی به این مسائل نیست اما وقتی می‌گویند حمایت می‌کنند نمی‌توانم قبول کنم.

قوی‌ترین مرد پارالمپیکی جهان با بیان اینکه حمایت مسئولان می‌تواند دلگرمی ورزشکاران برای تداوم موافقیت‌هایشان باشد، گفت:‌دلیل این موضوع را نمی‌دانم و دوست دارم بدانم علت چیست در حالی که در استان‌های دیگر اهمیت زیادی به ورزشکاران نشان می‌دهند اما در استان آذربایجان غربی برای ورزشکاری که در چنین سطحی افتخارآفرینی می‌کند ارزشی قائل نیستند بارها از کشورهای دیگر پیشنهاد داشته‌ام تا برای آنها وزنه بزنم اما همیشه به ایرانی‌ بودنم افتخار کرده و می‌کنم و هیچ زمانی این کار را انجام نخواهم داد چون حاضر نیستم هیچ چیز را با شادی مردم کشورم عوض کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین