۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گروهک فاشیسم پ ک ک آشوب به پا کرد

  • ۳۰ تیر ۱۳۹۲
  • ۲۰۴ بازدید
  • ۰

پیروزی نظامی اعضای فرقه تروریستی ی پ گ بر گروه تروریستی النصره در شهر سرکانیه(راس العین) در کردستان سوریه بهانه ای شد تا پ ک ک هواران خود را در شهر جزیره از توابع شرناخ به خیابان بریزد و شهر را به آشوب بکشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :فرقه تروریستی پ ک ک علی رغم ادعای خود مبنی بر پایبندی به حفظ آرامش در ترکیه و خروج کامل از خاک این کشور برای ادامه مذاکرات بااصطلاح صلح هر روز به شکلی آشوب برپا می کند، پیروزی نظامی اعضای فرقه تروریستی ی پ گ بر گروه تروریستی النصره در شهر سرکانیه(راس العین) در کردستان سوریه بهانه ای شد تا پ ک ک هواران خود را در شهر جزیره از توابع شرناخ به خیابان بریزد و شهر را به آشوب بکشد. اعضای این فرقه که در سایه فضای مذاکرات آزادانه در ترکیه رفت و آمد می کنند با در دست گرفتن مشعل و پوشیدن لباس های دارای عکس اوجالان به خیابان ها ریخته و ضمن بر هم زدن نظم عمومی به کنترل عابران و ماشین های در حال تردد پرداختند.
این اقدام تروریست ها با واکنش پلیس مواجه شد و موجب اختلال در نظم عمومی شهر کشتند.
این فرقه از فضای مذاکرات برای تقویت سازماندهی خود استفاده می کند، پ ک ک قصد دارد با این گونه اقدامات نشان دهد که دولت اردوغان در کنترل کشور ضیعف است و هم به دولت بهفماند که اگر مذاکرات ادامه یابد از موضع قدرت وارد خواهد شد و هم به مردم بفهماند اگر مذاکرات به نتیجه برسد باز هم پ ک ک حاکم منطقه خواهد بود لذا قصد دارد حساب کار به دستشان بیاید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین