۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • کمال قلچدار اوغلو: AKP بصورت مخفیانه با PKK در ارتباط است

کمال قلچدار اوغلو: AKP بصورت مخفیانه با PKK در ارتباط است

  • ۵ اسفند ۱۳۹۴
  • ۱۹۷ بازدید
  • ۰

کمال کلیچداراوغلو (رئیس حزب جمهوری خلق ترکیه – CHP) دیروز سه‌شنبه در نشست هفتگی فراکسیون حزب متبوعش گفته: حکومت عدالت و توسعه ترکیه (AKP)، ورشکست شده و شخصیت‌ها و پرسنل شایسته و کارآمد را به جای ناشایست و ناکارآمدها استخدام نمی‌کند و همچون چوپان از آنها نگهداری می‌کند و خودش نیز از زیر با پ.ک.ک (حزب کارگران کردستان ترکیه) ارتباط دارد و به همدیگر کمک می‌کنند و بر خون ریخته‌شده‌ی مردم بی‌گناه سیاست می‌کنند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از روداونیوز ، اوغلو در ادامه گفته: ترسی از دادگاهی کردن ندارم، چون اثبات خواهم کرد که این دو (پ.ک.ک و آک‌پارتی) بطور مخفیانه با همدیگر ارتباط دارند و به همدیگر کمک می‌کنند. به همین خاطر است که حزب عدالت و توسعه بر سرکار بودن پرسنل و مقامات ناکارآمد و ناشایست خود اصرار دارد. هفته‌ی گذشته سرویس اطلاعاتی ترکیه (میت) گزارشی دریافت کرده مبنی بر اینکه یک عامل انتحاری از گروه TAK (شاهین‌های آزاد کردستان) که یکی از زیرشاخه‌های پ.ک.ک(حزب کارگران کردستان ترکیه) است و از سران این گروه دستور می‌گیرد؛ قصد دارد در محلی حساس و استراتژیک، عملیات انتحاری انجام دهد، اما هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفت تا اینکه عامل انتحاری به راحتی کار خود را انجام داد و این همان هماهنگی موجود میان پ.ک.ک و حزب حاکم ترکیه را نشان می‌دهد.

اوغلو در ارتباط با همین عامل انتحاری پ.ک.ک و عدم جلوگیری از اقدام وی به دلیل هماهنگی پ.ک.ک و حزب حاکم (آکپ‌پارتی) گفته: تروریستی که ۴۳ شهر و ۱۰۷ شهرستان را با همان اتومبیل بمبگذاری شده پشت سر می‌گذارد و ۱۸ هزار کیلومتر رانندگی می‌کند و ۸۳ ارتباط تلفنی برقرار کرده و با ۱۱ نفر ملاقات داشته را دستگیر نکرده است. این چه حکومت و چه امنیتی است که بدان افتخار می‌کنید و مدام در رسانه‌های جمعی و تلویزیون از خودتان تعریف و تمجید می‌کنید؟

در این رابطه کلیچدار اوغلو خواستار استعفای رئیس جمهور (رجب طیب اردوغان)، نخست وزیر(احمد داود اوغلو) و وزرایی که به این پرونده ارتباط داشته‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین