۱۸ شهریور ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • فرهنگستان
  • >
  • چند همسری و تجاوز جنسی به زنان؛ از ویژگی رهبران گروههای تروریستی و فرقه ای

چند همسری و تجاوز جنسی به زنان؛ از ویژگی رهبران گروههای تروریستی و فرقه ای

  • ۵ خرداد ۱۴۰۳
  • ۹۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: فرقه‌ها با ایدئولوژی های التقاطی در اشکال مختلف در سرتاسر جهان پراکنده اند؛ از آفریقا تا آمریکای مرکزی و خاورمیانه. تمامی این فرقه ها علیرغم خاستگاه عقیدتی مختلف، با دو ویژگی خشونت طلبی و تبدیل زنان به بردگان جنسی توسط رهبرانشان شناخته میشوند که همواره تلخ ترین صحنه‌ها را در حیات بشریت آفریده و اکثرا مایه ننگ تاریخ یک کشور و حتی جهان بوده اند.

موضوع چند همسری و سؤاستفاده جنسی از زنان یکی از ویژگیهای بارز رهبران گروههای تروریستی و فرقه‌گرا در عصر حاضر است. در گروههای تروریستی و فرقه ای مثل داعش و مجاهدین با استفاده از ابزار دین و پوشش حجاب و در گروههای لائیک مانند پژاک و پ.ک.ک با شعارهایی همچون فمنیسم، زنان را مورد بهره برداری های جنسی قرار می دهند.

به ‌عبارت دقیق تر می‌توان گفت که بهره‌کشی جنسی از زنان، جزء لاینفک گروه‌های فرقه ای و تروریستی ضد اجتماعی که نیروهایشان را به زندگی مخفی، زیر زمینی و ضدخانوادگی ترغیب می‌کنند می‌باشد.

البته مردها نیز در این ساختار برده‌اند، اما به دلیل بینش منحط و شخصیت بیمار رهبران این گروه ها، زنان بردگان جنسی محسوب می شوند.

این گروه ها در سرتاسر جهان پراکنده اند؛ از آفریقا تا آمریکای مرکزی و خاورمیانه ؛ ولی همه شان با دو ویژگی مشخص یعنی خشونت طلبی و تبدیل زنان به بردگان جنسی شناخته میشوند و هرکدامشان انبوه فاکت از این موارد را در پرونده خود دارند.

حال اگر تنها نگاهی گذار به وضعیت زندگی شخصی برخی از رهبران معروف این گروهها با شاخص چند همسری بیندازیم اوج این فاجعه را بهتر خواهیم فهمید.

ذکر این نکته هم مهم است که شیوه کار در گروههای مختلف متفاوت است و رهبران فرقه ها هرکدام با ترفند های خاصی اهداف خود را پیش می برند.

گروه فرقه ای کردستیز پ.ک.ک و زیر شاخه های تروریستی آن با اعتبار دهی به جایگاه و منزلت زنان در مقر خود فاحشه خانه های به پا کرده اند، و این رفتارهای حیوانی را آزادی مشروع زنان می نامند.

بهره کشی جنسی از زنان در گروه های تروریستی پ.ک.ک و پژاک ، پدیده ای زاییده از ماهیت و روابط تشکیلاتی این گروه ها است.

ازدواج در پژاک ممنوع اما داشتن روابط نامشروع مخفی، امری رایج است.

پ.ک.ک و پژاک ادعا می کنند که اعضای آنان نباید ازدواج کنند و یکی از شعارهای اصلی این فرقه توجه خاص به حقوق زنان و احترام به آن می باشد.

به گفته یکی از اعضای کادر سابق پ‌ک‌ک و پژاک: در فصل های زمستان بدلیل بارش سنگین برف و مسدود شدن راه ها، تیم های گریلا  نمی توانند از مقر های خود بیرون آیند ، بنابراین به ناچار مجبور هستند که تا پایان زمستان در مقرهای خود مستقر شوند .حضور دختران و پسران ۱۸ -۲۵ سال در تیم های گریلای و استقرار شبانه روزی دختران و پسران در یک محیط ،و نبودن موازین و مقررات خاص در این خصوص منجر به بروز فساد اخلاقی و بی بند وباری در این محیط ها می شود.

دختران بسیاری به دلیل تجاوز جنسی اقدام به خودکشی کردند، یکی از مهم ترین خودکشی ها که سبب خفت و ننگ برای پژاک گردید ، خودکشی هوارزنار یکی ازاعضای کوردیناسیون پژاک می باشد.

گروه کردستیز پ.ک.ک و پژاک با اهمیت جلوه نشان دادن جایگاه زن و اعتبار دهی به مقام و منزلت زن بدون استثنا و یا شعار تساوی حقوق زن با مرد، زنان را به بردگان جنسی تبدیل می کنند! دختران زیادی را از کانون خانواده جدا کرده سپس با عنوان محافظان سران خود انتخاب کرده روابط نامشروعی را بر قرار می کنند. خود کشی دختران جوان در این فرقه نشان از اوج بی بندوباری و فحشا در گروه ها  می باشد. که البته سران آن مانع از درز این اطلاعات به بیرون از این گروهها می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین