۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • چمن گلی: با عاملان توهین به والیبالیست مهابادی برخورد می شود

چمن گلی: با عاملان توهین به والیبالیست مهابادی برخورد می شود

  • ۴ آبان ۱۳۹۴
  • ۳۰۹ بازدید
  • ۰

تحلیلی زریان؛ به دنبال حادثه سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی از عذر خواهی باشگاه شهرداری ارومیه از «فرهاد پیروت پور» بازیکن مهابادی این تیم خبر داد و اعلام کرد که با عاملان این حادثه برخورد می شود.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از زریان، «عبدالله چمن گلی» صبح روز یک شنبه (۳آبان ماه) در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: در جریان بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بانک سرمایه در ورزشگاه الغدیر ارومیه عده ای تماشاگر کم سن و سال به«فرهاد پیروت پور»بازیکن مهابادی تیم شهرداری ارومیه و بستگان وی توهین کردند که این امر سبب نارحتی شدید معاون سیاسی- اجتماعی استانداری و شخص استاندار شد.
وی افزود: بعد از این حادثه باشگاه شهرداری ارومیه نیز از پیروت پور عذر خواهی کردو قطعا با عوامل این حادثه به شدت برخورد می شود.
چمن گلی در ادامه تصریح کرد: جو سالنهای ورزشی همیشه پرتنش است و حتی دیده می شود سرمربیان تیم ها مورد تهاجم تماشاگران قرار می گیرد اما تدابیری اندیشه می شود تا حادثه ورزشگاه الغدیرتکرار نشود.
وی خاطر نشان کرد: حادثه بازی شهرداری ارومیه و تیم سرمایه مورد تایید هیچکدام از اقوام استان آذربایجان غربی نیست و قرنهاست که این استان محل زندگی مسالمت آمیز اقوام ایرانی بوده است.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در حالی که ورزش را زبان ملتها دانست تصریح کرد: هیچ گونه تبعیضی در استان آذربایجان غربی وجود ندارد و این استان رنگین کمان اقوام ایرانی است و زیبایی آذربایجان غربی در حضور این اقوام است.
رقابت های لیگ برتر والیبال مردان جام ۲۰۰ شهید عصر روز چهارشنبه هفته گذشته با دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.
گرچه این بازی حساس با پیروزی تیم شهرداری ارومیه به پایان رسید اما بر اساس فیلم کوتاهی که در شبکه های اجتماعی پخش شده است، عده از تماشاگران حاضر در سالن غدیر به خانواده « فرهادپیروت پور» که با لباس کردی در جایگاه ویژه حاضر شدند، توهین می کنند.
«فرهاد پیروت پور» بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه بهار امسال در قالب تیم ملی کشورمان در لیگ جهانی ۲۰۱۵ والیبال حضور پیدا کرد.
وی برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ از سوی کادر فنی به اردوی آمادگی تیم ملی والیبال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.
پیروت پور در سالهای ۹۱ و ۹۲ نیز به اردوی تیم ملی دعوت شد اما در در لیست نهایی قرار نگرفت.
این ورزشکار مهابادی در سال ۱۳۹۰ به عنوان یکی از هشت بازیکن برترمسابقات والیبال لیگ برترباشگاه ‎های کشور معرفی شد.
فرهاد پیروت پور متولد دوم اسفند ۱۳۶۹ است که والیبال را از سال ۸۲ آغاز کرده است که در حال حاضر در تیم «شهرداری ارومیه» عضویت دارد. /

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین