۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • دختران زیبا رو و نازک اندام محافظان سرکرده ی پژاک

دختران زیبا رو و نازک اندام محافظان سرکرده ی پژاک

  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
  • ۳۷۲ بازدید
  • ۱

عقل سلیم حکم می کند که افراد قوی هیکل، ورزیده و چابک برای محافظت انتخاب شوند . اما جالب است که همه محافظان حاجی احمدی سرکرده پژاک دختر هستند و آنهم بلااستثنا نازک اندام و زیبا رو…
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : پژاک اعضای خود را از میان دختران و پسران میانگین سنی ۳۵ سال و اکثراً بیسواد بر می گزیند.
محافظان حاج احمدی سرکرده ی تروریستی پژاک دخترانی زیبارو و خوش اندام با  میانگین سنی ۱۸ سال را بر می باشند. تقریبا همه این دختران بیسوادند یا به طور متوسط پنجم ابتدایی خوانده اند .
دخترانی روستایی و ساده که زودباورند . این دختران در معرض شستشوی مغزی قرار می گیرند و با جملات کلیشه ای اوجالان درباره زن ذهن آنان پر می شود . آنان عاشق و شیفته رهبر بار می آیند تا جایی که ارائه هر گونه “خدمت ” برای رهبر و منصوبانش یک خدمت در راه وطن تلقی می شود .
آری این است داستان غم انگیز دختران کردی که خانه و کاشانه خود را ترک می کنند و به امید روزی بهتر سر از کوهستان های قندیل در می آورند . آنان از همان اول به صورت نامحسوس تحت نظر قرار می گیرند تا با روحیات آنها آشنا شوند .
به بهانه های مختلف مانند آشپزی برای فرمانده، منشی گری، خیاطی و … جدا می شوند . اما در این میان سرکرده اصلی نیازمند محافظ است . عقل سلیم حکم می کند که افراد قوی هیکل، ورزیده و چابک برای محافظت انتخاب شوند . اما جالب است که همه محافظان حاجی احمدی سرکرده پژاک دختر هستند و آنهم بلاء استثنا نازک اندام و زیبا رو .
حاجی احمدی خیلی حرفه ای عمل می کند : در حضور خبرنگاران یا هر کسی که غیر عضو پژاک باشد اجازه نمی دهد این دختران زیبا رو در کنارش به عنوان محافظ دیده شوند . عکسبرداری از وی همراه دختران ممنوع است .
روناهی دختر ۱۷ ساله سلماسی در برابر خواسته های شیطانی حاجی احمدی مقاومت کرد و فردای آن روز به اتهام تلاش برای اغفال رهبرمان و عامل دشمن بودن اعدام انقلابی شد .
زن آلمانی و مو بور حاجی احمدی به خاطر همین فساد اخلاقی از وی طلاق گرفت .

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. همه ی این بی شرف ها عیاشن تروریست های بی همه چیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *