۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پ ک ک ریش سفیدان و سالخوردگان کُرد را به کام مرگ می فرستد

پ ک ک ریش سفیدان و سالخوردگان کُرد را به کام مرگ می فرستد

  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
  • ۲۵۶ بازدید
  • ۰

پ ک ک و پژاک  ریش سفیدان کردهای ایزدی را با حیله و نیرنگ فریب داده و با به خدمت گرفتن آنان بارزانی را تخریب و گروهک را تبلیغ می کنند ، و در نهایت این ریش سفیدان سالخورده را  در درگیری با داعش به خون خود آغشته می کند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک از بدو تاسیس تا کنون فقط جوانان و نوجوانان کُرد را به گام مرگ می فرستاد ، ولی امروزه با تغییر رویکرد ریش سفیدان و سالخوردگان کُرد را به آغوش مرگ می فرستد.

پ ک ک توانسته است با شستشوی مغزی و با بهره گیری از رسانه های خود و توسل به حیله و نیرنگ سالخوردگان و ریش سفیدان  طوایف کُرد ایزدی را فریب داده و با مسلح کردن آنان دفاع از منطقه را بر عهده ی آنان بسپارد.در حالی که  دفاع  مناطق سکونت کُردهای ایزدی توسط خود آنان انجام می پذیرد ، ولی پ ک ک تلاش می کند با جو سازی دفاع از این مناطق را حضور گریلاهای پ ک ک عنوان نمایند.

پ ک ک با این اقدام توانسته جایگاه مردمی بارزانی را تخریب نماید و همچنین خود را حزبی فعال و حامی کردها معرفی نماید. در این راستای خلف قاسم از بزرگان طوایف کُرد ایزدی در گفتگو با روزنامه ی اوزگور گوندم اعلام کرد:«من پیش تر اجازه نمی دادم حتی یکی از اعضای پ.ک.ک برای فعالیت سازماندهی مردمی و تبلیغاتی، به میان کردهای ایزدی بیاید. اما وقتی که پ.ک.ک شبکه ی تلویزیونی چرا.تی.وی را برای ما تاسیس کرد، من حقوق چند ماه خود را برای این شبکه فرستادم. حالا هم شاهد این هستیم که پ.ک.ک نیروهای خود را برای دفاع از ما به این منطقه فرستاده است و به همین خاطر از آنها حمایت می کنیم و در کنار آنان سلاح به دست گرفته ایم.

به گفته ی روزنامه ی اوزگور گوندم، خلف قاسم که پیش از حمله ی داعش از نیروهای پیشمرگ حزب دموکرات کردستان عراق بوده، پس  از فرار نیروهای پیشمرگ، از آنان جدا شده و فرماندهی گروهی را بر عهده گرفته که توسط شاخه ی نظامی پ.ک.ک ایجاد شده و هم اکنون وظیفه ی دفاع از یک منطقه ی حساس را بر عهده دارد.
این گزارش ویژه در ارگان رسانه ای پ.ک.ک در حالی منتشر شده که قاسم ششو از دیگر سران کردهای ایزدی در گفتگو با شبکه ی تلویزیونی Rudaw (تحت حمایت نیچروان بارزانی) اعلام کرده که نیروهای پیشمرگ تحت امر حزب دموکرات کردستان عراق بیست هزار کُرد ایزدی را در کوهستان شنگال نجات داده اند و او همراه با قاسم سبیل از مسئولین حزب دموکرات، مقاومت ایزدیان در برابر داعش را رهبری می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین