۱۶ تیر ۱۴۰۳

پ.ک.ک باعث شرمساری مردم کرد شده است

  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳
  • ۴۰ بازدید
  • ۰

شماری از رهبران کنونی و سابق اقلیم کردستان عراق و اتحادیه میهنی کردستان آتش زدن عناصر وابسته به پ.ک.ک در بازارهای اربیل، کرکوک و دهوک را غیراخلاقی توصیف کردند.

به گزارش انجمن بی تاوان، محمد رفعت، یکی از اعضای سابق رهبری اتحادیه میهنی کردستان، به پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری گفت: «من آتش زدن بازار سزار در اربیل را محکوم می کنم. کاری که پ.ک.ک کرد مایه شرمساری مردم کرد بود.

آتش زدن بازارها و مغازه ها جرم است. هر گروهی که به پ‌ک‌ک در این آتش‌سوزی کمک کرد، باید شرمنده شود.»

دلشاد رشید میران، یکی از اعضای شورای عمومی گوران در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه گفت: آنچه که پ.ک.ک در اربیل، کرکوک و دهوک انجام داده است، بمب گذاری و اقدامات تروریستی است آنچه انجام شده بسیار بد است و پ.ک.ک باید عواقب این اقدام غیراخلاقی را متحمل شود. ”

پ.ک.ک در سلیمانیه فعال است و اتحادیه میهنی کردستان باری از دوش پ.ک.ک کم کرده است. متأسفانه PUK هشدارهای ما را نادیده گرفت. پ.ک.ک در ترکیه کار می کند در اقلیم کردستان عراق چه می کند؟ چطور می تواند در ترکیه فعال نباشید و به اینجا بیایید تا بازار را به آتش بکشد؟»اتحادیه میهنی کردستان باید سیاست خود را بازبینی کند. وظیفه آنها حفاظت از کردستان است نه حمایت از پ.ک.ک.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *