۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک بارزانی را مورد حمله قرار داد

  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۵
  • ۴۰۴ بازدید
  • ۰

حزب کارگران کردستان پ.ک.ک، مسعود بارزانی را مورد حمله قرار داده و اعلام کرد: حزب دمکرات، حکومت ترکیه را در نبرد علیه گریلاهای این حزب، همراهی می کند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :مصطفی کاراسو عضو شورای رهبری ک.ج.ک طی مصاحبەای در رابطه با ویرانیهای شهر باستانی سور گفت: حکومت ترکیه مسئول و عامل اصلی این تخریب است و جامعه جهانی و نهادهای مسئول آنرا به واکنش در اینباره دعوت می‌کند.

این عضو بلندپایه ی پ.ک.ک گفت: اگر هیأتی بی‌طرف به سور اعزام شود خواهد دید که کردها فقط از شهر و موجودیت خویش دفاع کردەاند.

کاراسو همچنین گفت: بارزانی این ادعاهای اردوغان را که پ.ک.ک و حزب اتحاد دمکراتیک را یک حزب واحد می‌خوانند را مردود تایید کرده و بر این اساس، اظهارات اخیر مسعود بارزانی رییس اقلیم کردستان را حمایت از حمله ی ترکیه به مناطق کردی خوانده و گفت: زمانی که داعش به اربیل و کرکوک حمله کرد، هم پ.ک.ک اولین نیرویی بود که برای دفاع و کمک به پیشمرگ‌ها وارد عمل شد. اما وقتی که ترکیه با توپ و تانک شهرهای کردنشین ترکیه را به آتش می‌کشد هیچ صدایی از حزب دمکرات بر‌نمی‌آید.

او نحوه رابطه حزب دمکرات با دولت ترکیه را تأسف‌آور خوانده و گفت: این حزب نه تنها موضعی درباره اقدامات حزب حاکم ترکیه ندارد بلکه علنا کمک می‌کند تا در جنگ علیه کردها پیروز شود.
منبع: شبکه مد نوچه

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین