۱۸ شهریور ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پ‌ک‌ک ۱۰۰ هزار دلار برای آزادی یکی از مقامات ی.ن.ک دریافت کرد

پ‌ک‌ک ۱۰۰ هزار دلار برای آزادی یکی از مقامات ی.ن.ک دریافت کرد

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱
  • ۲۴۵ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، پ.ک.ک صندوقی ایجاد کرده است تا هر چه بیشتر از مردم اقلیم کردستان پول دریافت کند. بر اساس اطلاعات موجود، پ.ک.ک از دو طریق اول با تهدید تاجران و شخصیت های سیاسی و دوم از طریق تجارت اقدام به جمع آوری پول می کند.
یک منبع می گوید در این صندوق مخفی حسابی وجود دارد که تعداد زیادی از کادرها و اعضای پ.ک.ک از اروپا برای آن پول جمع آوری می کنند و چند نفر از عراق بر این صندوق نظارت می کنند و برای آن پول جمع آوری می کنند، صندوقی به نام (Grollery Fund).تاکنون پول زیادی برای این صندوق جمع آوری شده است که برخی از آنها از طریق تاجران سلیمانیه که با فشار و زور دستگیر شده اند و برخی از طریق شخصیت های پ.ک.ک در منطقه مانند کارگران، صاحبان مشاغل و رستوران داران.

درخواست های پ.ک.ک متفاوت است. برخی به ۳۰۰۰ دلار می رسند.
تیم جمع آوری کمک مالی از چهار تیم تشکیل شده است: یک تیم رسانه های اجتماعی، یک تیم تجاری، یک تیم سیاسی، یک تیم بازاریابی و کارگری.
پ.ک.ک بخشی از پولی که از صندوق های رای دریافت کرده را به نام فعالان مدنی و شبکه های اجتماعی خارج از کشور برای برخی افراد هزینه می کند.
در چند ماه گذشته یکی از اعضای رهبری ی.ن.ک و معاون پایگاه آن حزب در منطقه راپرین به نام محمد شمروان توسط پ.ک.ک اسیر شد.
اما معاون مرکز ی.ن.ک در خلیج آسو کاکاراش که به عنوان یکی از نزدیک ترین افراد به جلال طالبانی شناخته می شود، امروز گفت: من در اروپا دوستان و آشنایان دارم و با چند تن از رهبران پ.ک.ک در اروپا ارتباط دارم. موضوع محمد شمروان در مورد اطلاعات بود، پ.ک.ک بدون مشورت با ی.ن.ک و پ.د.ک او را می کشت، اما این برای گرفتن پول بود، چون توانایی نداشت، بالاخره برای پ.ک.ک پول جمع کرد. او با قرار وثیقه ۱۰۰ هزار دلاری آزاد شد.
علاوه بر این، آسو کاکاراش گفت: «YNK جلسه ای با پ.ک.ک برگزار کرد و به آنها گفت که وضعیت منطقه را در نظر بگیرند. برای اطلاع شما، پیشمرگه ها در شمال سوریه هستند تا به آنها کمک کنند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، پ.ک.ک فهرستی را برای همه بازرگانان سلیمانیه تهیه کرده است که باید مالیات بپردازند و به همین دلیل مشکلات زیادی به وجود آمده است، زیرا بیشتر تاجران از شکایت از پ.ک.ک در دولت می ترسند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین