۱۸ شهریور ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • پ‌ک‌ک در حال سازماندهی یگان انتحاری در شمال عراق است

پ‌ک‌ک در حال سازماندهی یگان انتحاری در شمال عراق است

  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۵۲ بازدید
  • ۰

تعدادی از دختران و پسران کم سن و سال شمال عراق، در یگان انتحاری پ‌ک‌ک قرار گرفته‌اند.

به گزارش انجمن بی تاوان،یکی از فرماندهان سابق گروه تروریستی کارگران کردستان (PKK) می‌گوید که پ‌ک‌ک در سلیمانیه سازمان‌های مخفی دارد و برخی از آنها برای حذف افرادی که در لیست سیاه آنها قرار گرفته‌اند، استفاده می‌شود.

عبدالکریم ویسی، یکی از فرماندهان سابق پ‌ک‌ک در قندیل، به پایگاه اطلاع‌رسانی کرد گفت: پ‌ک‌ک با خیانت از دشمنان کردها حمایت می‌کند و اعضای سابق خود را ترور می کند. زیرا آن ها مخزن اسرار پ.ک.ک هستند.

اکنون پ‌ک‌ک چند گروه مخفی را در سلیمانیه سازماندهی کرده است و در مراحل بعدی مشغول فریب آنها هستند. دوم اینکه از طریق برخی افراد در سلیمانیه به نام وکلا و فعالان سازمانها، افراد را در پ.ک.ک جذب می کنند. سوم، جوانان و کودکان را برای آموزش می برند و سپس به سنجار و از آنجا به قندیل یا سوریه می برند. به طور خلاصه، پ.ک.ک کارخانه ای برای تسلیح کودکان در سلیمانیه راه اندازی کرده است.

پ‌ک‌ک در سلیمانیه سازمان‌هایی مانند بین‌النهرین، زنان آزاد، نهضت آزادی، اداره کردستان غرب، حزب ایزدی پ‌ک‌ک، جوانان انقلابی پ‌ک‌ک، پاژه، سازمان مدافعان آپو و ده‌ها مرکز و سازمان دیگر را افتتاح کرده است و بیشتر این سازمان‌ها در گرمیان، شرازور و راپرین برای فریب کودکان، آنها را در برخی مناطق به ویژه در کافرین و خانقین آموزش می دهند و سپس به سنجار و از آنجا به سوریه یا قندیل می برند. تنها از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۳ حدود ۱۰۰ نفر در پ.ک.ک در سلیمانیه کشته شده اند که تعدادی از آنها در قندیل هستند، اما پ.ک.ک آنها را اعلام نمی کند. تا آنجایی که ما می دانیم، پ.ک.ک تمام جوانان و کودکان قندیل را پاکسازی می کند و بعد می گوید که آنها در جنگ کشته شده اند.

این فرمانده سابق که از مدت ها قبل در قندیل بوده است، به پایگاه اطلاع رسانی گفت: پ.ک.ک از اسرار قندیل می ترسد و می گویند توپ یا هواپیما به آنها اصابت کرده است! اگر راست می گویند، اجازه دهید جنازه خود را به خانواده هایشان نشان دهند. پ.ک.ک در سلیمانیه به ویژه در مناطق مرزی نیز دست به قاچاق مواد مخدر زده است و می خواهد عده ای را در این کار مشارکت دهد و سپس آنها را ترور می کند و به عنوان اتفاقات مشکوک با آنها برخورد می کند. هدف عناصر پ.ک.ک ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی در منطقه است. رهبران پ‌ک‌ک اساساً تمام نیات، توطئه‌ها و اقدامات آنها علیه کردها است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین