۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پژواک بی هویتی در پژاک

  • ۱۰ مهر ۱۳۹۲
  • ۱۸۹ بازدید
  • ۰

اعضای کشته شده پژاک در کشور ترکیه و در جنگ با ارتش ترکیه متناقض با ادعای ایرانی بودن پژاک و رهایی مردم کُرد ایران است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک کردستیز پژاک مدعی است ،حزبی مستقل و سازمان یافته در جهت احقاق حقوق مردم کُرد ایران فعالیت می کند. اعضای کشته شده پژاک در کشور ترکیه ماهیت پشت پرده ی این فرقه ضد کُرد را هویدا می سازد. عدم استقلال فکری و عملی سران پژاک این فرقه را تبدیل به آلت دستی برای گروه تجزیه طلب پ ک ک کرده است.
پژاک با فریب دادن جوانان و نوجوانان ساده لوح روستای مناطق کردنشین و اعزام آنان برای جنگ با ارتش ترکیه در حمایت از پ ک ک ادعاهای خود را نقض می کند.
بیشتر آمار کشته ها در جنگ پ ک ک با ارتش ترکیه از اعضای فریب خورده پژاک می باشند، درحالی که پژاک همیشه مدعی است برای رهایی مردم کُرد ایران جنگ می کند در حالی که این رفتار با ادعاهای آنان در تناقض است.
اکنون پژاک با بی شرمی هر چه تمام بهد از گذشت یکسال اسامی کشته شدگانی را که به اجبار برای جنگ با ارتش ترکیه فرستاده بود منتشر ساخته و از آنان به عنوان قهرمانان ملی یاد می کند.
پروسه صلح مدتی است پژاک را به فرقه ی بی تحرک و ایزوله شده تبدیل کرده است ، اکنون پزاک قصد دارد با تبلیغات کشته شدگانی که در خاک ترکیه و در جنگ با ارتش ترکیه به قتل رسیده اند در افکار عمومی اعلام موجودیت نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین