۹ فروردین ۱۴۰۳

پژاک یک کولبر سردشتی را به قتل رساند

  • ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۲۰۹ بازدید
  • ۱

پژاک در رسانه های خود با جوسازی علیه جمهوری اسلامی ایران قتل و کشتار کولبران را کتمان ، و از طرفی جمهوری اسلامی ایران را در افکار عمومی تخریب می نماید.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : اخاذی و باج گیری در مناطق صفر مرزی از کولبران ماهیت لاینفک تروریست های پژاک محسوب می گردد.

پژاک برای تامین مایحتاج زندگی خود تعدادی از اعضای تروریستی خود را اجیر کرده تا در کوه ها اموال کولبران را تاراج کرده و سپس به قتل برساند.

این استراتژی پژاک علاوه بر تامین مایحتاج خود از اموال کولبران ،با قتل و کشتار آنان علیه جمهوری اسلامی ایران را تخریب ، و در رسانه های خود با جوسازی علیه ایران ، متهم به قتل کولبران می نماید.

قاچاق کالا در ایران منع قانونی داشته و خاطیان مطابق قوانین جریمه نقدی می شوند ، اما پژاک کاملا موضوع را در رسانه ها برعکس جلوه می دهد تا  جنایت خود بر علیه هم وطنان کُرد را به نوعی کتمان نماید و از طرفی جمهوری اسلامی ایران را در افکار عمومی تخریب نماید.
در فروردین ماه امسال پنج کولبر کرد در حملات مشابه کشته و زخمی شدەاند.
آخرین مورد از جنایت پژاک بر علیه کولبران در روز یکشنبه شب سی ام فروردین ماه طی حملەای غافلگیرانه از سوی تروریست های پژاک در منطقه مرزی سردشت رخ داد ، که مجر به قتل یک کولبر بنام ‘کریم مرادی’ چهل و پنج ساله گردید.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. خب چرا کردها کولبری میکنند چون توشهراشون ترکهاوفارسها مسئولند وکردها مجبورن کارگری وکولبری کنند ضمنا یه دوستی داشتم کولبری میکرد وحرفاش با خبرسایت کاملا درتضاده پس بزاردرکوزه ابشو بخورررررر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *