۹ فروردین ۱۴۰۳

پژاک یک کاسبکار کرد را مجروح کرد

  • ۹ بهمن ۱۳۹۱
  • ۲۰۴ بازدید
  • ۰

یک کاسبکار کرد در اثر تیراندازی مستقیم اعضای پژاک مجروح شد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پژاک با توجه به شرایط موجود از لحاظ وضعیت مالی دورانی سخت و بحرانی را سپری می کند ، وابستگی کامل پژاک به فرقه پ.ک.ک از جمله دلایل بحران مالی پژاک می توان عنوان کرد ، بیشتر تامین مالی و نظامی پژاک توسط پ.ک.ک انجام می گرفت ، ولی اکنون پ.ک.ک در وضعیتی قرار گرفته است که نمی تواند به هیچ یک از زیر شاخه های خود کمک مالی و نظامی کند. عدم حمایت مالی پ.ک.ک وضعیت نامساعدی را برای فرقه پژاک بوجود آورده و تنها راه حل پژاک برای ادامه بقا در کوهستان ها یاغی گری و باج گیری می باشد که مدتی است با این شیوه مناطق مرزی کردنشین را تبدیل به گمرگ پژاک کرده است.
این فرقه کردستیز بازهم با حملە بە یک کاسبکار کرد به‌ نام ناصح شهبازی از اهالی سقز، قصد ضبط اموال وی را داشتند، اما در پی تیراندازی مستقیم اعضای پژاک ، این کاسبکار کرد به‌ شدت مجروح شد .
پژاک برای رهایی از این وضعیت نابسامان فرقه کردهای مناطق مرزی و کولبران و کاسبکاران را مورد حمله قرار داده و این وحشیگری و جنایت را به رژیم ایران نسبت می دهد ، در حالی که اکثر روستائیان مناطق مرزی بارها نفرت خود علیه پژاک را اعلام کردند که پژاک به علاوه بر غارت اموالشان سبب فروپاشی بنیان خانواده آنان می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *