۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک مدعی شد ،تروریست های دمکرات با جمهوری اسلامی ایران مذاکرات پنهانی دارد

پژاک مدعی شد ،تروریست های دمکرات با جمهوری اسلامی ایران مذاکرات پنهانی دارد

  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۳۶۹ بازدید
  • ۰

گروهک تروریستی پژاک مدعی شد جمهوری اسلامی ایران با گروهک تروریستی حزب دمکرات (حدک) شاخه ی خالد عزیری مذاکرات مخفیانه و پنهانی دارد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پژاک  مدعی است نماینده ی قانونی و مشروع کُردها در ایران می باشد ،بنابراین همیشه سایر احزاب و گروه های تروریستی را تخریب و آنها را احزابی ناکارآمد و عوامل حکومت می نامد. و در مقابل سایر گروه های تروریستی نظیر کومله ، دمکرات ،پاک و… واکنش های سلبی شدیدی علیه پژاک داشته اند و آن را ضدکُرد ،مشکوک و غیرایرانی قلمداد می کنند.

پژاک در سال جدید شیوه های نوینی را برای جلب رضایت کُردهای منطقه انجام می دهد ، وبا شایعه فراکنی بدنبال کسب اعتبار و جایگاه در میان مردم کردستان ایران می باشد،پژاک پس ادعای سخیفانه که نیروی های سپاه پاسداران با پوشیدن یونیفورم گریلایی  در میان مردم رفته  تا با بدرفتاری خود و اذیت و آزار مردم به سیاه‌نمایی چهره گریلاهای پژاک دست بزنند، در ادعای بی خردانه ی دیگر از مذاکرات پنهانی حزب دموکرات (حدک) با جمهوری اسلامی ایران شایعه فراکنی می کنند.

پژاک برای تخریب چهره ی سایر احزاب کُردی در راستای فعال نشان دادن گروهک تروریستی خود با دروغ گویی و شایعه فراکنی اذهان عمومی را متوجه خود می سازد.

پژاک در شرایطی مدعی می شود که دموکرات کردستان باجمهوری اسلامی  ایران مخفیانه مذاکراه می نماید ، که سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال احزاب تروریستی قبیل کومله و دمکرات سیاستی آشکاراست که آنان را به عنوان گروه های  تروریست ،تجزیه طلب ،معاند و ضدکُرد می داند و برای حفظ ارزش های انقلاب و دفاع از خون شهیدانی که  توسط این احزاب  تروریستی به شهادت رسیده اند،هرگز و تحت هیچ شرایطی حاضر  به مذاکراه و گفتگو با آنان نمی باشد.

اکنون پژاک برای رهایی از بحران ، خود را به آب و آتش می زند تا از ایزوله شدن خود رهای یابد ولی این شیوه و شگرد ماهیت ضدکُرد پژاک را افشا می سازد .

اکنون تمام احزاب و اپوزسیون  به این نتیجه دست یافته اند که خشونت و خونریزی راه حل نبوده و پس از سالها خونریزی و قتل عام افراد بی گناه و غیرنظامی راهکاری برای رسیدن به قدرت و منزلت در میان اقوام  نمی تواند باشد و مذاکره وگفتگو نتیجه بخش می باشد، ولی جمهوری اسلامی ایران این احزاب را به رسمیت نشناخته تا با آنان بر سر میز مذاکره بنشیند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین