۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • افشای ماهیت غیر ایرانی بودن فرقه کُردستیز پژاک

افشای ماهیت غیر ایرانی بودن فرقه کُردستیز پژاک

  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
  • ۳۱۳ بازدید
  • ۰

پژاک (PJAK) آمادگی و پشتیبانی خود را از حزب دموکراتیک (PYD) طی بیانیه ی اعلام داشت ، و در این بیانیه مواضع برخی جریانات و احزاب کردستان ایران را مبنی بر دیکتاتوری نامیدن انقلاب کردستان سوریه را موافقت آنها با سازمان القاعده وترکیه توصیف کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : با شروع درگیری های نظامی در شمال سوریه مدتی است مردمان مناطق مرزی ایران طعم امنیت و آرامش را چشیده است ، پژاک بنا به دستور گروهک ترویستی پ ک ک اخاذی و باج گیری در مناطق مرزی را تعطیل کرده ، و در حمایت از حزب دموکراتیک شاخه ی سوری پ ک ک نیرو های نظامی خود را به شمال سوریه اعزام می کند.
پژاک گروهک وابسته و تحت امر پ پ ک بوده و هیچ گونه اختیاری نسبت به فعالیت های خود نداشته و نخواهد داشت ، این فرقه کردستیز مدتی پیش اعضای فریب خورده خود را به اجبار به کشور ترکیه اعزام می کرد تا در جنگ میان ارتش ترکیه با پ ک ک حامی فرقه تجزیه طلب پ ک ک باشد . پژاک امروزه با همان رویه و رویکرد و با توجه به درگیرهای شدید میان (PYD) با گروه های تکفیری و جهادی القاعده اعضای مسلح خود را به کشور سوریه اعزام می کند تا حامی حزب دموکراتیک باشد.
این فرقه تروریستی با فراخوان پ ک ک در خصوص قتل و عام کُردها در کردستان سوریه پشتیبانی و حمایت های خود را علنی کرد ، پژاک با صدور بیانیه ی حمایت همه جانبه ی خود را از حزب دموکراتیک اعلام داشت . پژاک در این بیانیه اذعان داشت :کماکان اعلام می‌داریم همانطور که امروز به لحاظ سیاسی, مادی و معنوی حامی و پشتیبان خلقمان در کردستان سوریه بوده‌ایم, از این پس هم بر این مواضع خود اصرار می‌ورزیم و در صورت نیاز, آمادگی خود جهت پشتیبانی نظامی در راه دفاع از دستاوردهای خلقمان در کردستان سوریه را اعلام خواهیم کرد. اعضاء و گریلاهای کردستان ایران یک نیروی ملی و انقلابی است و حاضر است در هر جا که ضروری باشد, به وظایف اخلاقی ـ ملی خود عمل نماید، پژاک همچنین در این بیانیه باردیگر به احزاب و اپوزسیون کُرد ایران حمله کرده و می گوید :«یکی دیگر از موضوعاتی که قابل تأمل است, بیانیه‌ها و مواضع برخی جناح‌های کردستان ایران در همین رابطه است. نامیدن انقلاب آزادیخواهانه و دموکراسی‌طلب کردستان سوریه به دیکتاتوری, همانا موافق بودن با حملات القاعده و ترکیه به دستاوردهای ملی خلقمان در آن بخش کردستان و همچنین مشروعیت بخشی به قتل‌عام‌هایی است که هم‌اکنون صورت می‌گیرد.»
این رفتار پژاک ماهیت غیر ایرانی فرقه را به صراحت هویدا می کند. پژاک مدعی احقاق حقوق مردم مظلوم کُرد ایران می باشد و بر همین اساس تشکیل یافته است ، حال چرا اعضای مسلح این فرقه در ترکیه و یا سوریه فعالیت می کند نشان از ماهیت غیر ایرانی پژاک می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *