۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک: جمهوری اسلامی به سرنوشت پهلوی دچار می شود!!!

پژاک: جمهوری اسلامی به سرنوشت پهلوی دچار می شود!!!

  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
  • ۲۰۲ بازدید
  • ۱

پژاک با تخریب و جو سازی علیه جمهوری اسلامی ایران بدنبال عدم حضور مردم کردستان ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه می باشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروه های معاند و ضدانقلاب هر سال با نزدیک شدن به ۲۲ بهمن در رسانه های خود به تشویش اذهان عمومی پرداخته و بر علیه جمهوری اسلامی ایران جو سازی می نمایند، ولی همیشه حضور میلییونی ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گروه های معاند را ناکام گذاشته و بی هویتی آنان را اثبات می نماید.

تروریست های پژاک جزء همان گروه های معاند و ضدانقلابی محسوب می گردد که همیشه سعی بر این داشته ، که با جو سازی بر علیه جمهوری اسلامی ایران ،مانع از شرکت مردم کردستان ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شود .

امسال نیز همانند سنوات گذشته پژاک در رسانه های خود طبل ناسازگاری را به صدا در آورده و جمهوری اسلامی ایران را تخریب می نماید ، آمد شاهو از اعضای مجلس پژاک طی مصاحبەای  با خبرگزاری “روژنیوز” در اظهاراتی سخیفانه گفت جمهوری اسلامی ایران پس از روی کار آمدن ، نشان داد که حکومتی در تضاد با اتحاد و ارزش‌های آزادی و دموکراسی است. وی همچنین گفته است ،جمهوری اسلامی اگر نظام به مشی کنونی خود ادامه دهد سرنوشتی مانند حکومت پهلوی را شاهد خواهد بود.
جواب این ترویست پژاک کاملاً شفاف و روشن می باشد و اصلا نیازی به تحلیل و بررسی اظهارت ایشان نمی باشد، حضور پر شور ۳۶ ساله ی مردم کُرد ایران در تما م صحنه های انقلاب نشان از رضایتمندی مردم کردستان از وضع کنونی و حکومت جمهوری اسلامی ایران می باشد و یکی از دلایل این رضایتمندی کُردها نشات گرفته از دمکراسی و عدم تبعیض میان اقوام ایرانی می باشد.
هر سال حضور حداکثری مردم کردستان ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان از بی هویتی و عدم جایگاه مردمی گروهک های تروریستی نظیر کومله ،دمکرات و پزاک بوده است .
پژاک در هر مناسبت ملی و انقلابی تلاش می کند که مانع حضور کُردها در صحنه باشد ولی بدلیل بی اعتباری در میان مردم کردستان ایران و برخوردای بصریت مردم غیور و باشرف کُرد با شکست و ناکامی مواجه می شود.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. توایران اصلا برابری اقوام ماندیدیم نمونش همون اذربایجان غربی همش دست ترکهاس از استانداریش تارده های پایینش دروغ وافترابسه سایت بی طرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین