۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک جمهوری اسلامی ایران را به همکاری با داعش متهم کرد!؟

پژاک جمهوری اسلامی ایران را به همکاری با داعش متهم کرد!؟

  • ۱۱ تیر ۱۳۹۴
  • ۳۵۵ بازدید
  • ۰

پژاک جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری را که در منطقه به مقابله با تکفیری های داعش برخاسته ،متهم به همکاری با تروریست می نماید؟!
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک پژاک برای تخریب جمهوری اسلامی ایران از هرگونه یاوه گویی و دروغ پردازی بهره می گیرد تا به نوعی از فروپاشی فرقه جلوگیری نماید.
سران پژاک اکنون به این نتیجه رسیده اند که مردم کردستان ایران به دیده ی تروریست و ضدکُرد به آنان می نگرند ، مردم فهیم کردستان روز به روز از احزاب روی برگردان بوده و وفاداری خود به جمهوری اسلامی ایران در صحنه های مختلف ملی و مذهبی به اثبات می رسانند.
پژاک حزبی کاملا وابسته و متکی به پ ک ک بوده که تمام سیاست های آن توسط پ ک ک تدوین می گردد.
علاوه بر رفتارها و تحرکات تروریستی پیشین پژاک در منطقه ،درگیری اخیر گریلاهای پ ک ک با پیشمرگان دمکرات در کله شین اتهامات بسیاری را متوجه پژاک کرد ، مردم کردستان ایران با این انتقاد که چرا عده ای بیگانه هم وطنان ما را به قتل می رساند و پژاک در حمایت از همشهریان خود به طرفداری با بیگانه برخاسته …؟!
پژاک در این درگیری با حمایت از فرقه ی مادر یعنی پ ک ک به برادر کشی از سوی مردم کردستان ایران متهم گردید. حمایت پژاک از پ ک ک در این مورد فضای را به وجود آورد که همه ی مردم کردستان ایران پژاک را حزبی غیر ایرانی قلمداد می کنند.
اکنون پژاک بدنبال توجیه رفتار خود بوده تا باردیگر افکار عمومی بویژه مردم کردستان ایران را متوجه خود سازد ، تا به نوعی خود را حزبی مستقل و بدور از هر گونه وابستگی سیاسی و نظامی معرفی نماید ، در این راستا سنایوری مضحکانه ی را مطرح، و سران گروهک با مصاحبه های مختلف جمهوری اسلامی ایران را به همکاری با داعش متهم می سازد!!!
پژاک در شرایطی مدعی همکاری ایران با داعش می باشد که تمام دنیا جمهوری اسلامی ایران را تنها گزینه مقابله با داعش می دانند و دیپلمات های ایران در این خصوص به همه کشورهای همسایه هشدار می دهند که بایستی تروریست داعش از منطقه ریشه کن کرد ، علاوه بر این حضور مستشاران نظامی ایران در کشورهای عراق و سوریه سند محکمی بر مبارزه ایران با تکفیری های داعش می باشد.
گروه تکفیری داعش شیعه را اولین دشمن خود می داند و تمام تلاش خود را برای ریشه کن کرده شیعیان انجام می دهند .
اکنون چه لزومی دارد جمهوری اسلامی ایران با تروریست های داعش دشمنان قسم خورده ی شیعه همکاری نماید؟
سیاست های پژاک در منطقه باعث نارضایتی احزاب و سایر گروه های کُردی گردید و از طرفی عدم حمایت پ ک ک از این فرقه با توجه به شرایط موجود در ترکیه و منطقه این گروهک را در مسیر ایزوله شدن قرار داده و به ناچار به یاوه گویی و شایعه فراکنی پناه برده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین