۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک بدنبال نابودی ” بسیج “در کردستان است

پژاک بدنبال نابودی ” بسیج “در کردستان است

  • ۳۰ دی ۱۳۹۴
  • ۴۲۹ بازدید
  • ۰

تروریست امیر کریمی (مزدک مهاباد) در ادعای توهم زا از مردم کُردستان خواست که تمام توان و پتاسیل خود را برای نابودی بسیج به کار گیرند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : واژه ی بسیج از اویل پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ترس و وحشت مضاعفی در دل دشمنان و گروه های معاند انداخته است. بسیج متشکل از نیروهای خودجوش مردمی ، که بدنبال حفظ و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین خاک وطن هستند.
نیروی های بسیج در ۸ سال دفاع مقدس قدرت و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیده و امروزه از قدرتمند ترین نیروهای مردمی دنیا محسوب می شود.
اقتدار و امنیت مناطق مرزی کردنشین ایران اسلامی از اویل انقلاب تا کنون توسط بسیج های منطقه تامین شده است . نیروهای بسیج کردستان ایران در مقابل با نفوذ و تجاوز گروه های تروریستی نظیر پژاک ،دمکرات و کومله نقش بسزایی را ایفا کرده اند . کردهای بسیجی بسیاری در دفاع از خاک وطن توسط این تروریست ها به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
گروه های تروریستی همیشه از وجود بسیج در کردستان رنج برده ، و بسیج مردمی را مهمترین عامل ناکامی حزب می پندارند.
تروریست های پژاک هم وطنان بسیجی کُرد را مزدور رژیم خوانده و آنان را تهدید می نماید.
شمار قابل توجهی از بسیجی های کُرد توسط پژاک ترور و به قتل رسیده است. در آخرین مورد می توان به ترور حاج مصطفی سلطانی نیز اشاره نمود که خوشبختانه در ترور این بسیجی انقلابی ناکام ماند.
امیر کریمی (مزدک مهاباد) از سرکرده های تروریستی پژاک اخیرا با صدور بیانیه ای سخیفانه بسیج را نیروی ضد ارزشی خوانده و از مردم کردستان خواست تا تمام توان و پتاسیل های خود برای نابودی بسیج به کار گیرند.
در پاسخ به این ادعای توهم زا همین نکته اکتفا می نماید که مردم کرُد با خواست درونی و اعتقاد قلبی به عضویت بسیج در آمده و تا کنون کسی به اجبار به عضویت سپاه پاسداران و یا بسیج در نیامده است، در حالی که پژاک با ربودن جوانان کُرد ایرانی در خاک اقلیم کردستان عراق برای خود نیرو جذب می نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین