۹ فروردین ۱۴۰۳

لباس کُردی ممنوع شد!

  • ۱۷ آبان ۱۳۹۵
  • ۳۵۹ بازدید
  • ۰

اروپا پخش برنامه ی شبکه های وابسته به پ ک ک و پژاک را ممنوع و همچنین پخش برنامه های این شبکه ی ماهواره ای به کشورهای آسیایی را مشروط به نپوشیدن کارمندان و مجریان شبکه به لباس کُردی در حین اجرا برنامه کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : متاسفانه سیاست های غلط و اشتباه احزاب کُردی باعث شده تمام دنیا کُردها را قومی تروریست و خشونت طلب بخوانند.
پ ک ک /پژاک و سایر احزاب کُردی نظیر کومله و دمکرات از بدو تاسیس ، تحرکات و عملیات های تروریستی در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانند.
این گروه های ضدکُرد و تروریستی در کنار فعالیت های مسلحانه و خشونت طلب خود شعارهای همچون هویت کُردی ،زبان مادری را سر می دادند ،لباس و فرهنگ کهن کُردی را ابزار تبلیغاتی خود در رسانه ها و فضای مجازی کرده بوده اند.
رفتارهای خشونت طلب و تحرکات تروریستی گروه های تروریستی نظیر پ ک ک / پژاک در کشورهای اروپایی بازتاب منفی داشته بنابراین کشور اروپایی پخش ماهواره ای شبکه نوروز تی و استرک تی از شبکه های وابسته به پ ک ک و پژاک به اروپا را ممنوع کرده ولی پخش این شبکه ها به کشورهایی آسیای با شرایط مشروط مجوز پخش گرفت.
از شرایط پخش این شبکه ها به کشورهایی آسیایی نپوشیدن لباس های کُردی مجریان و کارکنان شبکه در حین اجرا برنامه های تلویزیونی می باشد. بدون شک کشورهای اروپایی چون این شبکه ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می نمایند مجوز پخش داده اند ،زیرا همانند اروپا مجوز پخش نمی داده اند.
اکنون ماهیت تروریست ها بر همه جهانیان آشکار شده ولی متاسفانه رفتارهای غیرانسانی تروریست بر تاریخ و آداب و رسوم کهن قوم کُرد ضربه وارد می کند و هویت کُردهای شجاع ،فهیم و مهربان کُرد را به چالش می کشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *