۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پشت پرده حمایت حزب منحله دمکرات از قاچاقچیان مرزی

پشت پرده حمایت حزب منحله دمکرات از قاچاقچیان مرزی

  • ۱۲ دی ۱۳۹۷
  • ۱۵۷ بازدید
  • ۰

حزب منحله دمکرات کردستان اخیرا در رسانه های خود حمایت های ویژه ای از قاچاقچیان انجام می دهد و خود را حامی جدی این افراد معرفی می کند.

به گزارش انجمن بی تاوان و به نقل از منابع محلی در شمال عراق، پشت پرده اصلی حمایت علنی و آشکار تروریستهای ضد انقلاب کردی بخصوص حزب منحله دمکرات از قاچاقچیان مرزی، را فاش کرد.

طبق رصدهای منبع خبری ما، حزب منحله دمکرات کردستان ایران، از برخی قاچاقچیان برای جابجا کردن سلاح و مهمات تیم های تروریستی شان به داخل کشور استفاده می کنند.

تروریستهای دمکرات هر از چندگاهی نیز از قاچاقچیان هم اخاذی کرده و حق گمرک نیز دریافت می کنند و اگر یک قاچاقچی پول گمرک نداشته باشد، او را مجبور به حمل سلاح های خودشان به داخل کشور و حمل مشروبات الکلی اعضای تشکیلات مخفی خود در داخل شهرهای کردستان ایران می کنند.

آنها از این طریق از قاچاقچیان سوء استفاده کرده و حتی باعث مرگ آنها می شوند، چرا که دیده شده وقتی مامور نیروی انتظامی به یکی از این قاچاقچیان که مجبور به حمل سلاح های تروریستهای حزب منحله دمکرات شده، دستور ایست می دهند او نیز از ترس جانش فرار کرده و در حین فرار مورد اصابت گلوله هم قرار می گیرند و آخر ماجرا هم معلوم است!

بنا به گزارش این منبع خبری،حزب منحله دمکرات به همین علت حمایت های خود را از قاچاقچیان مرزی دوچندان کرده و اقدام به پخش اخبار عوام فریبانه در ارتباط با این گروه می کند.

این در حالی است که تروریستهای ضد انقلاب از قاچاقچیان نهایت سوء استفاده را کرده و بارها حتی باعث مرگ آنها می شوند.

حتی اخیرا گزارش شده گروهی از تشکیلات مخفی های این گروهک، برخی از این قاچاقچیان را اسکورت کرده اند و در زمان لازم و وقتی به کمین نیروهای مسلح افتاده اند اقدام به شلیک به سمت آنها می کنند و در ادامه در سایتهای دمکرات از این اقدام خود بعنوان دفاع از آنها یاد می کنند، اما در واقعیت دفاع آنها از قاچاقچیان اسلحه ای است که برای این گروهک کار می کنند.

تگ:
قاچاقچیان، اسلحه، حزب دمکرات

Tweet

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *