۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پرداخت حقوق از سوی آمریکا به ” پ ک ک “

پرداخت حقوق از سوی آمریکا به ” پ ک ک “

  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
  • ۲۰۲ بازدید
  • ۰

ایالات متحد آمریکا به تروریستهای عضو سازمان تروریستی ” پ ک ک ” حقوق پرداخت می کند

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از TRT،خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز ضمن بازدید از مرکز آموزش سربازان ” ی پ گ ” ادامه سازمان تروریستی ” پ ک ک ” در منطقه منبیچ سوریه توسط آمریکا ، برداشت های خود از این منطقه را به قلم گرفت.

” Michael Gordon ” در مقاله خود ضمن اشاره به تیره گی روابط ترکیه با نیروهای دموکراتیک سوریه که مهره اصلی ” ی پ گ ” را تشکیل داده و افزایش تعداد سربازان آن به ۵۰ هزار نفر مورد هدف است اعلام داشت : از ۵۰ هزار نیروی دموکراتیک سوریه ، ۲۷ هزار نفر را اعضای سازمان تروریستی ” ی پ گ ” تشکیل می دهد.

بموجب این گزارش به افرادی که آموزش مقدماتی ۲۰ روزه را به اتمام می رسانند، هر ماه ۱۰۰ دلار حقوق پرداخت می شود.

علاوه بر این تضمین داده شده است که در صورت مجروح شدن و کشته شدن این افراد به پرداخت این حقوق به خانواده های آنها ادامه خواهد یافت.

ژنرال ” Stephen Townsend ” که فرماندهی نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه را بر عهده دارد، در مصاحبه با روزنامه مذکور پیرامون افرادی که برای شرکت در عملیات بازپس گیری رقه از دست داعش ترتیب خواهد یافت، گفت : به سلاح های سنگین تر نیاز دارند، سلاح های موجود کارساز نیست.

مقامات آمریکایی می گویند که برای عملیات نظامی آزاد سازی رقه به سلاح های ضد تانک، خمپاره، مسلسل ها و خودروهای زرهی نیاز وجود دارد.

ولی بموجب گزارش روزنامه نیویورک تایمز، واگذاری سلاح های سنگین به ” ی پ گ ” ئی ها می تواند با واکنش شدید ترکیه مواجه شود.

به گفته ژنرال ” Stephen Townsend ” ، ” ی پ گ ” در زمینه عدم ایجاد تهدید بر علیه ترکیه به آمریکا تعهد داده اند.

ژنرال آمریکایی در ادامه گفته است که من به تعهد آنها باور می کنم.

ژنرال وتال فرمانده ” CENTCOM ” نیز اعلام کرد : برای رفع نگرانی های ترکیه می توانیم در حین عملیات رقه به ی پ گ ئی ها سلاح های لازمه را واگذار کرده و پس از پایان عملیات واگذاری سلاح را محدود کنیم. یعنی رو راست عمل می کنیم. مقدار مهمات نظامی را می توانیم کنترل کنیم.

در این میان از خودروهای نظامی ارسالی از سوی آمریکا به سازمان تروریستی ” ی پ گ ” در نزدیکی های حسکه سوریه تصویر برداری شد.

در عکسی که رویترز انتشار داد، خودروهای زرهی در پشت تریلرها دیده می شوند.

گفته می شود که این خودروها برای استفاده در عملیات نظامی رقه به منطقه فرستاده شده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین