۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پدر شهیدبابک اسدی ؛ مسئولین با مجازات عاملین ترور فرزندانمان دل خانواده شهدا را شاد کنند

پدر شهیدبابک اسدی ؛ مسئولین با مجازات عاملین ترور فرزندانمان دل خانواده شهدا را شاد کنند

  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۱۰۶۰ بازدید
  • ۰

قوه قضائیه و مسئولین و نیروهای مسلح باید حق خون فرزندان و جگرگوشه های ما را از این گروهک های تروریستی پژاک، منافقین و… بگیرند و انها را با قصاص اسلامی به اشد مجازات برسانند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از مادنا،شهید سروان بابک اسدی درتاریخ۱۳۵۹/۰۹/۱۷ در خانواده ای مذهبی در خطه شهید پرور و مقاوم اسلام اباد غرب دیده به جهان گشود، تحصیلات این شهید بزرگوار کارشناسی تربیت بدنی بود و سرانجام در سحرگاه جمعه ۱۳۸۸/۰۲/۰۴ در حالی که در یگان نظامی خود مشغول به انجام وظیفه بوده مورد حمله  گروهک تروریستی و ضدانقلاب پژاک قرار گرفته که با جانفشانی خود باعث توقف عملیات آن گروه تروریستی شده و در اثر اصابت گلوله مجروح گردیده و ساعتی بعد به مقام رفیع شهادت نائل می گردد.

فرهاد اسدی سرمستی، پدر شهید بابک اسدی سرمستی  اظهار داشت: قبل هر سخنی از قوه قضائیه و مسئولین و نیروهای مسلح می خواهم حق خون فرزندان و جگرگوشه های ما را از این گروهک های تروریستی پژاک، منافقین و… بگیرند و انها را به مجازات جنایت های خود برسانند.
وی افزود: گروه تروریستی پژاک در تاریخ ۱۳۸۸/۰۲/۰۴ با برنامه ریزی قبلی و تجهیزات کامل خرابکاری و ترور به پادگان یگان ویژه انتظامی سنندج حمله کرده که شهید بابک در آن موقع با هوشیاری کامل افسر جانشین بوده که بهمراه چند تن از همرزمان با متجاوزین درگیر شده و پس از به شهادت رساندن چند نفر از این گروهک منفور ، در اثر اصابت گلوله مجروح شده و ساعتی بعد به مقام رفیع شهادت نائل می گردد.
وی اضافه نمود: فرزندم، شهید بابک اسدی سرمستی با شهادت خود باعث توقف عملیات آن گروه تروریستی شد و با مبارزه شجاعانه خود جلوی خرابکاری آنها را گرفت که برای منهدم کردن کامل پادگان آمده بودند که در آن تعداد ۶۰۰ نفر از همرزمان بابک در حال استراحت  بودند و اگر جانفشانی شهید بابک و دیگر همرزم شهیدش نبود شاید تروریست ها فاجعه ای به بار می آوردند.
فرهاد اسدی سرمستی با بیان اینکه جوانان و فرزندان ما آگاهانه و بابصیرت راه خود را انتخاب کرده بودند، بیان داشت: اما این گروهک های تروریستی افراد خودفروخته ای هستند که با مردم، نظام و دین اسلام در ستیز هستند.
وی با بیان اینکه فرزندم دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد بوده و حدود ۲ ماه بود که عقد و نامزدی کرده بود و می خواستم برایش عروسی بگیرم، افزود: این جوان حاصل عمر ۶۰ ساله و سرمایه زندگی من بود که جانش را برای اسلام ، ولایت و میهن اسلامی فدا کرد.
پدر این شهید مبارزه با پژاک: بازهم تأکید نمود که  قوه قضائیه و مسئولین و نیروهای مسلح باید حق خون فرزندان و جگرگوشه های ما را از این گروهک های تروریستی پژاک، منافقین و… بگیرند و انها را با قصاص اسلامی به اشد مجازات برسانند.
وی با اشاره به شاد نمودن دل خانواده شهدا با مجازات عاملین ترور، گفت: این گروهک های تروریستی و پژاک همیشه آتش زیر خاکستر هستند و مسئولین نظام باید آنها را سرکوب و معدوم نمایند تا موجب داغدار شدن خانواده ها و جریحه دار شدن احساسات مردم نشوند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین