۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وعده هایی دورغین پژاک تحقق می بابد

  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۲
  • ۲۰۰ بازدید
  • ۰

با موفقیت آمیز بودن پروسه آتش بس میان پ.ک.ک و ترکیه ، گریلاهای پژاک که در خدمت پ.ک.ک می باشند راهی کشورهایی اروپایی و همسایه خواهند شد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: پژاک وارد بحرانی طوفانی شده است .طبق اظهارات سرکرده پژاک حاجی احمدی تعدادی زیادی از نیروهای پژاک در ترکیه و در مقرر پ.ک.ک مستقر هستند ، وبدون شک با موفق آمیز بدون پروسه آتش بس میان پ.ک.ک و ترکیه گریلاهای آنان یا به کشورهای اروپایی روی خواهند برد ، و یا عضویت دمکرات کردستان عراق در خواهند آمدند ، چرا که گریلاها ی پژاک دیگر تمایلی به زندگی در دره ها و کوهستان های قندیل نمی باشد و بدنبال بهانه ی هستند که از جنگ خونریزی به دور باشند ؛ اکنون شرایط برای رهایی گریلاهای پژاک محیا شده است و یقیناً با نتیجه بخش بودن این پروژه اعضای پژاک دیگر به قندیل نخواهند رفت .
اما وجود چنین شرایطی سران پژاک را نگران کرده است ، سران پژاک یقیناً به این نتیجه دست یافته اند که اعضای آنان بدنبال زندگی در اروپا می باشند ،چرا که پژاک با این وعده دورغین آنان را به قندیل کشانده است ، و چه موقعیتی بهتر از این که با صلح و آتش بس پ.ک.ک با ترکیه اعضای پژاک به کشورهای اروپایی و سایر کشورها بروند. اکنون سران پژاک برای رهایی از این مشکل زادروز اوجالان و سالگرد تاسیس پژاک را بهانه قرار می دهند و با برگزاری مراسماتی در قندیل  با تبلیغاتی گسترده اعلام موجودیت می کند . اما عکس های منتشر شده از این مراسم ها خود گویایی این است که تعداد نفرات و گریلاها بسیار اندک بوده و تمام گریلاهای که در مقرر پژاک هستند همگی کودک می باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *