۲۶ شهریور ۱۴۰۳

وضعیت آشفته این روزهای پژاک!

  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
  • ۷۸ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: گروهک تروریستی پژاک بعد از اتمام کنگره هفتم که در اوایل بهار صورت گرفت، با ایجاد تغییراتی در صدد بود که بتواند از بحران پیشرو گذر کند، اما با گذشت چندین ماه از برگزاری کنگره و با تغییراتی که در پست رهبری گروهک و به اصطلاح مجلس ایجاد شد وضعیت آشفته تر شد.

ابتدا در اروپا کادرها و بخصوص هواداران پژاک علنا در برابر اعضای مجلس پژاک به ویژه اهون چیاکو و سیامند معینی معترض گردیده و خواستار بازگشت آن ها به کوه شدند.

از آنجایی که شرایط فعالیت در اروپا نسبت به کوه راحتتر است و کادرها مشکلات امنیتی ندارند و از طرفی نیز نظارت آنچنانی ندارند، در این خلاء بوجود آمده اعضای مجلس پژاک از شرایط سوء استفاده کرده و به میل خود زندگی نموده و به دنبال خوشگذرانی می باشند.

در کل فعالیت گروهک تروریستی پژاک هم در اروپا و هم در منطقه پنجوین و آسوس با مشکلاتی روبرو است که در کوه کادرها نیز از نحوه مدیریت امیرکریمی ناراحت بوده و بر این باور هستند که شیوه مدیریت کریمی تند و دستوری است و رفتارهای خشن و رادیکال وی کادرها را نارحت می کند و به علت همین چندین کادر ارشد از پژک فرار کرده اند و عده ای که اصالتا اهل ترکیه هستند پیشنهاد داده اند که می خواهند به صفوف پ ک ک برگردند. حتی طبق گزارشها عده ای از دختران نیز گزارشی را برای جمیل بایک فرستاده اند که امیر کریمی از آن بی اطلاع بوده و اکنون منتظر واکنش جمیل بایک به این اتفاقات هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین