۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • وزیر کشور خبر داد: زخمی شدن ۲۵ کادر نیروی انتظامی در حادثه مهاباد

وزیر کشور خبر داد: زخمی شدن ۲۵ کادر نیروی انتظامی در حادثه مهاباد

  • ۵ خرداد ۱۳۹۴
  • ۳۴۶ بازدید
  • ۰

وزیر کشور با اشاره به حادثه مهاباد گفت: بنده گزارش‌هایی دارم که نشان می‌دهد در جریان تجمع آن حادثه برخی افراد مسلح حضور داشتند و منتظر فرصت بودند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری فارس ،عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در هفتاد و سومین جلسه شورای اجتماعی طی سخنانی با اشاره به حادثه مهاباد اظهار، داشت: بنده تأکید می‌کنم اگر در حادثه مهاباد خویشتن‌داری نیروی انتظامی و مدیریت و تدبیر سر صحنه نبود حتماً ما با یک مصیبت بزرگی روبرو می‌شدیم.

وی با بیان اینکه در آن منطقه حضور نیروهای مخالف و معاند به چشم می‌خورد با اشاره به تأثیر شبکه‌های اجتماعی در ایجاد بحران، گفت: این شبکه‌های اجتماعی همواره مورد رصد پلیس فتا و وزارت اطلاعات بوده تا این تحولات اجتماعی قابل پیش‌بینی باشد.

وزیر کشور تصریح کرد: حقیقت این است که دو روز بعد از آن حادثه ما شاهد آتش‌سوزی‌ هتل و تجمع‌ها بودیم که در این فاصله دو روز مسئولان باید چه کار می‌کردند، بنده به عنوان وزیر کشور اعلام می‌کنم که هیچ گزارشی به من نرسید. به هر حال اینها مسائلی است که ما وقتی به عنوان مسئولان اجتماعی کشور به بحث می‌نشینیم باید قدرت پیش‌بینی این تحولات اجتماعی را داشته باشیم.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه در جریان حادثه مهاباد ۲۵ نفر از کادر نیروی انتظامی زخمی شدند، گفت: بنده گزارش‌هایی داشتم که در آن تجمع‌های افراد مسلحی حضور داشته و منتظر فرصت و حادثه‌ای بودند که درایت نیروهای انتظامی و همراهی مردم باعث شد که این حادثه مدیریت شود.

وی با اشاره به حوادث تبریز، گفت: در پایان آن بازی فوتبال ۱۰۰هزار نفر با حالت هیجانی و با این نگاه که حقشان ضایع شده به خیابان‌ها ریختند که نیروی انتظامی با خویشتن‌داری و با مدیریت توانست صحنه را ادراه کند که در جریان همین موضوع هم ۴۲ نفر از کادر نیروی انتظامی مجروح شدند اما با خویشتن‌داری مردم تبریز و نیروی انتظامی توانستیم هیجانات پس از این بازی را کنترل کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین