۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • وزیر کشور ترکیه: پ.ک.ک کوروکوی را به پایگاه نظامی تبدیل کرده است/ اگر می خواهید بدانید در آنجا چه می گذرد از کاراییلان بپرسید

وزیر کشور ترکیه: پ.ک.ک کوروکوی را به پایگاه نظامی تبدیل کرده است/ اگر می خواهید بدانید در آنجا چه می گذرد از کاراییلان بپرسید

  • ۸ اسفند ۱۳۹۵
  • ۳۷۶ بازدید
  • ۰
 سلیمان سویلو در خصوص محاصره روستای کوروکوی در نصیبین گفت: آنجا به پایگاه نظامی پ.ک.ک بدل شده و اگر می خواهید بدانید در کوروکوی چه می گذرد از کاراییلان و پ.ک.ک بپرسید.

به گزارش انجمن بی تاوان  به نقل از روزنامه جمهوریت، سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه در اظهاراتی با واکنش به سوالات مطرح شده در خصوص محاصره روستای کورو کوی در نصیبین توسط نیروهای امنیتی ترکیه و ادعاهای مطرح شده توسط برخی نمایندگان پارلمان مبنی بر شکنجه اهالی روستاها گفت: ترکیه در حال مبارزه با ترور است. در حالی که این مبارزات ادامه دارد یک نماینده حزب اپوزیسیون مجلس می پرسد در کورو کوی چه اتفاقی می افتد؟ و مدعی می شود که در آنجا اهالی شکنجه می شوند. در آنجا به غیر از اجرای قانون، کار دیگری صورت نمی گیرد. آن فردی که تصویرش در رسانه ها منتشر شده ۵ ماه است که توسط نیروهای امنیتی ترکیه تحت تعقیب قرار دارد، خانه آن پیرمرد که توسط رسانه های مخالف مظلوم جلوه شده، محل برنامه ریزی برای طرح های تروریستی بود که جان انسان ها را در استانبول، مرسین و ازمیر می گرفت. آن فردی که تصویرش منتشر شده است فردیست که برای تروریست ها میزبانی می کرد.

وی افزود: در آن روستا نیروهای امنیتی ما حضور دارند. روستا را تماماً به پناهگاه تبدیل کرده اند. مشخص است که در آنجا فعالیت های آماده سازی برای عملیات در سایر شهرهای ترکیه صورت می گرفت. درگیری ها در آنجا همچنان ادامه دارد. در روستا بمب، کلاشینکف و مین های دست ساز چه می کند؟ آنجا را تبدیل به پایگاه نظامی کرده اند. با این وجود نمایندگان پارلمان ترکیه باز این مسائل را مطرح می کنند. از من نپرسید در کورو کوی چه اتفاقی می افتد اگر واقعا خواستار حقایق هستید بهتر است بروید از کوه قندیل بپرسید از قاراییلان بپرسید تا به شما بگوید چه چیزی اتفاق می افتد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *