۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • وزیر کشور ترکیه: عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در جزیره با موفقیت به پایان رسیده است/ حکومت نظامی ادامه خواهد داشت

وزیر کشور ترکیه: عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در جزیره با موفقیت به پایان رسیده است/ حکومت نظامی ادامه خواهد داشت

  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
  • ۳۳۶ بازدید
  • ۰

افکان آلا در سخنانی اعلام کرد که عملیات مبارزه با پ.ک.ک در جزیره به پایان رسیده است اما برای استقرار کامل امنیت در این شهر فرمان حکومت نظامی کماکان ادامه خواهد داشت.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از روزنامه Bugun، افکان آلا، وزیر کشور ترکیه که در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرده بود در اظهاراتی با اشاره به اتمام عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در جزیره گفت: عملیات های مبارزه با ترور نیروهای امنیتی ترکیه در جزیره با موفقیت به پایان رسیده است. بعد از این مانند سیلوپی برای تامین امنیت و جان شهروندان نیروهای امنیتی برای جلوگیری از هر گونه اقدامات تروریستی و بمب گذاری به فعالیت هایی اعم از گشت زنی، پاکسازی و کنترل مناطق شهری جزیره ادامه خواهند داد.
وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: مدتی حکومت نظامی و دستور عدم بیرون آمدن از منازل شخصی برای تحقیقات و پاکسازی کامل ادامه پیدا خواهد کرد و بعد از اتمام این روند برای این که بار دیگر عرصه برای فعالیت گروه های تروریستی باز نشود تشکیلات امنیتی دائمی به وجود خواهد آمد که زیر نظر و مسئولیت کامل وزارت کشور ترکیه فعالیت خواهند کرد. حکومت ترکیه برای جبران خسارت هایی که گروه های تروریستی به شهروندان جزیره وارد کرده است در آماده باش کامل قرار گرفته و در این راه بسیج شده اند. حکومت تمام مسئولیت خود در این خصوص را انجام خواهد داد و امکانات و زمینه این کار را آماده کرده است. امیدوارم از این به بعد با تدابیری که حکومت ترکیه اتخاذ کرده است در هیچ کجای ترکیه شهروندی از ترور آسیب نبیند. امید داریم که این فضا را به ترکیه هدیه دهیم.
آلا در ادامه با اشاره به عملیات های سور نیز گفت: عملیات ها در سور همچنان ادامه دارد. هنوز در برخی از مناطق سور سنگرها وجود داشته، خندق ها پر نشده و بمب های کار گذاشته شده باقی مانده است. بار دیگر می گوییم، اجازه نخواهیم داد در خیابان های ترکیه خندق حفر شده، سر کوچه هایشان سنگر ساخته شده و بر سر جاده هایشان تروریست ها بمب کار بگذارند. شهرداری های آن مناطق باید مسئولیت های خود را به نحو احسن انجام داده و این سنگرها را برداشته و خندق ها را پر کنند. دولت نیز هر کاری لازم باشد انجام خواهد داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین