۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • واکنش کُردهای ایران به گنکره ملی کُرد

واکنش کُردهای ایران به گنکره ملی کُرد

  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
  • ۱۸۲ بازدید
  • ۰

مردم فهیم و با شعور کُرد به برگزاری گنکره ملی کُرد توسط تعدادی از فرقه ها و گروهک های تروریستی اعتراض کرده و به این حضور نامشروع و به نام کردهای ایران واکنش نشان دادند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : مسعود بارزانی برای رسیدن به حاکمیت کُردها در منطقه فرقه ها و گروهک های تروریستی را در مراسمی بعنوان گنکره ملی کُرد جمع آوری کرده است ، با وجود تنش و اختلافات شدید میان گروه ها و فرقه ها ،بارزانی تلاش می کند این گنکره به هر نحوه ممکن برگزار شود. بعنوان مثال می توان به مخالفت شدید احزابی چون کومله و دمکرات به حضور فرقه پژاک در گنکره اشاره کرد، کومله و دمکرات پژاک را فرقه ی غیر ایرانی خواند و به حضور آنان در گنکره اعتراض کرده اند، اما این اعتراضات تنها به داخل گنکره ختم نشده ، بلکه در داخل ایران به این حضور نامشروع و به نام کُردهای ایران واکنش نشان داده اند.
جلال جلالی زاده نماینده سابق سنندج و حومه در مجلس ایران از جمله کسانی است که به این حضور نامشروع اعتراض کرد و از بارزانی خواست به جای دعوت این فرقه ها ی تروریستی از روشنفکران و نخبگان کرد در داخل ایران دعوت کند تا نماینده واقعی کردها باشند.
وی در ادامه افزود: برای اثبات نامشروع بودن پژاک و کومله و دمکرات دلایل مبرهن زیادی وجود دارند که از جمله می توان به قتل صدها کرد ایرانی توسط این فرقه ها و احزاب تروریستی ، شکنجه صدها کرد به دست چته های این باند راهزن انفجارهای متعدد در شهرها و مناطق کردنشین به دست آن اشاره کرد، در حالی که بیشترین اعضای آن کردهای ترکیه و سوریه هستند.
اکنون تعدادی تروریست و مزدور در قالب حامیان مردم کُرد بدنبال اهداف اربابان غربی و امریکایی خود قدم بر می دارند، بارزانی و اوجالان هر دو مزدوران اسرائیل و امریکا هستند و تا کنون جزء قتل و عام کُردهای مظلوم و بی دفاع ثمری برای کُردها نداشته و یقیناً نخواهند داشت. بارزانی و اوجالان در شرایطی که مخالف افکار و ایدئولوژی همدیگر هستند و همیشه در تخریب هم بودن چگونه می توانند برای حل مشکلات کُردها چاره یابی نمایند؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *