۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • هنرمند مشهور کُرد در راستای سیاست های پژاک ،سایر احزاب کُردی را تخریب کرد

هنرمند مشهور کُرد در راستای سیاست های پژاک ،سایر احزاب کُردی را تخریب کرد

  • ۱۱ آذر ۱۳۹۳
  • ۱۰۰۴ بازدید
  • ۷

اختلافات دیرینه و جنگ قدرت در احزاب و گروه های کُردی هنرمندان و چهرهای محبوب مردم کردستان را قربانی سیاست ها شوم و زیادخواهی این فرقه های کردستیز کرده است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :”ناصر رزای “از خواننده گان مشهور کُرد ،ک در اقدامی ناباورانه احزاب و اپوزسیون کُردی را احزابی  کمپ نشین ،بی اراده و بدون فعالیت قلمدادکرده است.

“ناصر رزازی”  تا کنون خود را هواداران و حامیان حزب کومله و دمکرات می دانست و بیشتر فعالیت های خود را در راستای سیاست های کومله و دمکرات معطوف کرده بود. اما مدتی قبل ناصر رزای با حضور در قندیل و اجرای یک موسیقی کُردی و ملاقات با برخی از سران پژاک از جمله “سیامند معینی ” از اعضای کادر رهبری پژاک عضویت خود را در فرقه ی پژاک اعلام داشت.

اختلافات دیرینه ی احزاب کُردی برای رسیدن به قدرت و حکومت بر مردم کردستان سبب گردید تا هنرمندان و چهر های محبوب کُرد را نیز ناخواسته وارد اختلافات خود نماینند.

اکنون ناصر رزاری با تغییر رویکرد و استراتژی به تخریب احزاب کومله و دمکرات پرداخته که این رفتار وی منجر به اعتراض احزاب و سایر گروه های کُردی گردیده است.

ناصر رزازی هنرمند کُرد در مصاحبه با شبکه ی تلویزیون رودا نیوز ، انگشت اتهام خود را به سوی احزاب کُردی کومله و دمکرات  دراز کرده و خطاب به آنان، آنان را کمپ‌نشین و بدون فعالیت قلمداد کرد.در این برنامه، همچنین این هنرمند کُرد، شخصیت سیاسی کُرد، “صلاح مهتدی” و “عبدالرحمان قاسملو” رهبر پیشین حزب دمُکرات را مسبب بسیاری از آزارهایی عنوان میکند که مردم کردستان ایران چشیده‌اند.

همچنین در این برنامه، سرکرده‌های احزاب کُردی شرق کُردستان، از سوی آقای رزازی شدیدا مورد تخریب شخصیتی قرار گرفته و این هنرمند کُرد، هر کدام از احزاب آنان را احزاب شخصی و بر اسم و عنوان آنان قلمداد میکند.

 

 

 

 

قبلی «
بعدی »

۷ دیدگاه ها

  1. سلام با تشکر از زحماتتون
    اما یک گلایه دارم :
    آخه این بیشرف کجاش هنرمنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این بیشرف نتونست ۹ تا از آهنگ های فولکلور کردی رو بگه لطفا به هر بیشرف و تروریست هنرمند نگید
    با تشکر سولدوزلو

  2. بابک تو که ترکی فهم وشعورت نمیرسه به مردم کردو هنرمنداش توهین نکن ناصررزازی اگه هنرمندنبود این همه اهنگاش مردم کردزیرلب زمزمه نمیکردند درموردچیزی که نمیدونی اطلاع نظرنکنی نمیگن لالی باورکن

    • از نظر تو این هنرمنده!!!

    • ما کوردها از نظر هنر خیلی وقت هست که در جا می زنیم. نهایت هنر ما این بوده که نخبه های جامعه هنر ما در خدمت زبان و هنر جامعه حاکم هستند .مثلا احمد کایا برای هنر ترکیه زحمت کشید. یا این گروهای توی ایران همین طور برای هنر فارس زحمت کشیدند…. رزازی رو جز کوردهای محدود چه کسی می شناسه؟

  3. مهابادجان رزازی به تمام لهجه های کردی مسلطه وتنها یه خواننده نیست اما چون کردهستش بهش بهاندادند او کمتراز افتخاری نیست حتی بالاتره

  4. رزازی بهترین خواننده مورد علاقم … اینهمه اراجیف که از قولش گفتی تاحالا از خودش نشنیدم

  5. اخه ترکو چه به درکو فهم.بعدشم رزازی کورده انتظار داری فارسی بخونه که افقانیا بشناسنش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین