۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • هنرمند برجسته کردزبان: “همیشه تمام گروه‌های تروریستی از جمله پ.ک.ک رامحکوم کرده‌ام”

هنرمند برجسته کردزبان: “همیشه تمام گروه‌های تروریستی از جمله پ.ک.ک رامحکوم کرده‌ام”

  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
  • ۱۶۹ بازدید
  • ۰

“ماحسون قیرمیزی گول” هنرمند نام آشنای کردزبان ترکیه در خصوص اتهامات اخیر به وی گفت: من همیشه گروههای تروریستی را محکوم کرده ام. حال این گروه چه پ.ک.ک باشد، چه داعش و چه جماعت گولن. در مقابل هر کسی که دست به قتل و کشتن مردم می زند ایستاده ام.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از روزنامه جمهوریت، محسون قرمزی گل، هنرمند کرد ترکیه و کارگردان فیلم جنجالی انگشت وزیر، بعد از روزها سکوت در برابر انتقادات و اتهاماتی که به وی وارد می شد با روزنامه جمهوریت گفتگو کرده و در سخنانی عنوان کرده است: همانگونه که می دانیم چند ماهی است که علیه بنده و فیلم انگشت وزیر اتهامات بی پایه و اساس زیادی وارد می شود. قبل از آن که فیلم اکران شود تبلیغات سیاسی به راه انداخته بودند که فیلم به اسلام و تاریخ عثمانی توهین می کند و خواستار توقیف فیلم شده بودند. ولی زمانی که نتوانستند این کار را بکنند؛ تبلیغاتی دیگر به راه انداخته اند که هر بلیطی که برای این فیلم می خرید، برای پ.ک.ک یک گلوله خواهد بود که علیه این کشور شلیک خواهد شد. چنین تهمت و دروغی چگونه امکان دارد؟

وی افزود: من همیشه گروههای تروریستی را محکوم کرده ام. حال این گروه چه پ.ک.ک باشد، چه داعش و چه جماعت گولن. در مقابل هر کسی که دست به قتل و کشتن مردم می زند ایستاده ام. من ۲۰ سال در وضعیت اضطراری در محیط درگیری و حکومت نظامی ها در سایه اسلحه در دیاربکر بزرگ شده ام. سالیان سال در آهنگ هایم، ترانه ها، شعرها و فیلم هایم همواره از برادری و صلح حرف زدم. در فیلم هایم همواره از شرق به غرب ترکیه پلی زده ام. هیچ پروژه ای کار نکردم که اجدادم و عثمانی ها را رنجیده خاطر کند. الحمدالله مسلمان هستم و مسئولیت هایی که در قبال پروردگارم را دارم؛ در حریم خود انجام می دهم. من آدم با اعتقادی هستم و در هیچ فیلمی به دینم توهینی نکردم.

قرمزی گل ادامه داد: در خصوص فیلم انگشت وزیر نیز باید بگویم بعد از کودتای ۱۵ جولای ۲۰۱۶ در ترکیه در شرایطی که هیچ کس هیچ سرمایه گذاری در این کشور صورت نمی داد من برای ادامه زندگی در شرایط سخت، برای رهایی مردم از ترس و برای آنکه کمی هم که شده خنده را بر روی لبان این ملت بیاورم فیلم انگشت وزیر را ساختم. ولی به خاطر ساخت این فیلم به من خائن گفته شد. کسانی که این تهمت را به من می زنند؛ بی اخلاق هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *