۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • همسویی فعالان مدنی و سیاسی کرد با سیاست های پژاک

همسویی فعالان مدنی و سیاسی کرد با سیاست های پژاک

  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷
  • ۲۶۸ بازدید
  • ۰

فواد بریتان رئیس گروه تروریستی پژاک به صراحت عنوان کرد که می توان با سازماندهی ارگان های مردم نهاد و فعالان مدنی و سیاسی کرد بر روی نظام جمهوری اسلامی ایران اعمال فشار نمود تا مجبور به اجرای سیاست های گروه پژاک در شهرهای کردنشین شود.

به گزارش انجمن بی تاوان فواد بریتان در مصاحبه با شبکه اختصاصی گروه موسوم به آرین تی وی ضمن حمایت از فعالیت های گذشته فعالان مدنی و سیاسی کردی در ایران از روشنفکران و فعالان مدنی و سیاسی کرد خواست که با ایجاد سازمان های مردم نهاد در سطح وسیع به ترویج و تبلیغ تفکرات عبدالله اوجالان بپردازند.

اکنون این موضوع قابل تامل است آیا فعالین سیاسی و مدنی کُردستان در مسیر خواسته های فواد بریتان گام بر میدارند یا نه؟
شواهد و اسناد موجود نشان از تحقق اهداف تروریست ها در جامعه می باشد. و کاملا سیاست های پژاک بصورت چراغ خاموش در جامعه اجرا می شود.

اقداماتی از قبیل عدم موضع گیری شفاف در قبال ترور افراد بی گناه توسط اعضای پژاک، موضع گیری شفاف در قبال فراخوان ها توسط گروه، ایجاد کمپین هایی در حمایت از تروریست هایی نظیر رامین حسین پناهی و اخیرا نیز تلاش برای ایجاد بنیادهایی نظیر بنیاد حقوق بشر رامین حسین پناهی توسط یکی از فعالین مدنی کرد سند محکمی است بر قدم برداشتن فعالین سیاسی و مدنی کرد در مسیر خواسته های فواد بریتان.

با توجه به تاثیرگذاری رسانه های مجازی و در اختیار داشتن رسانه های متعددی که در دست این افراد است تاکنون نسبت به جنایات و تحرکات تروریست ها در ایران واکنش نشان نداده و با انتشار برخی از اخبار در خصوص تحولات خاورمیانه تلویحا از تروریست های پ.ک.ک و پژاک حمایت کررده اند.این رسانه ها با وجود شهادت هموطنان کرد توسط تروریست های پژاک هیچگونه ابراز همدردی با مردم کرد نکرده اند تا تسکینی بر آلام آن ها باشد.در حالی که خود را مدعی گام برداشتن در جهت حمایت از حقوق مردم کرد می دانند.

برجسته کردن برخی از نقص هایی که در جامعه وجود دارد از دیگر اقدامات خصمانه این فعالین جامعه کرد می باشد.این در حالی است که جمهوری اسلامی از انجام هرگونه خدمتی در جهت عمران و آبادانی شهرهای کردنشین توسط نهادهای ذیربط حتی در دورافتاده ترین نقاط مرزی نیز کوچکترین دریغی نکرده است.

بایستی سازمان های امنیتی بایستی در راستای حمایت از خانواده قربانیان ترور با فعالان مدنی و سیاسی که به صورت مرموذ در مسیر تروریست های پ.ک.ک و پژاک گام برمی دارند برخورد جدی نمایند.امید است فعالان مدنی و سیاسی به زودی و به صورت شفاف موضع خود را بیان نمایند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین