۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • هشدار سخیفانه ی پژاک به جمهوری اسلامی ایران!!!

هشدار سخیفانه ی پژاک به جمهوری اسلامی ایران!!!

  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۲۳۰ بازدید
  • ۰

پیشرفت و آبادانی کردستان ایران سازگار با روحیه ی تروریست های پژاک نبوده و اقدامات زیر ساختاری نظیر سد سازی ، راه سازی و یا احداث پایگاه های نظامی برای بر قراری امنیت مرزی را برنامه های جمهوری اسلامی ایران برای نابودی کردستان اعلام می دارند، و با صدور بیانیه ی سخیفانه و هشدار آمیز  خواستار توقف این اقدامات شده است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : پژاک و گروه های معاند تروریستی سال های متمادی  با تحرکات و عملیات های تروریستی منجر به عدم توسعه و پیشرفت اقتصادی و همچنین سلب امنیت و آرامش در کرستان ایران شده اند.

آواره گی خانواده های کرد از خانه و کاشانه  ، قتل و کشتار هزاران کُرد بی دفاع و مظلوم ، جدایی جوانان از کانون گرم خانواده و در نهایت مرگ آنان در کوه ها و دره ها جزئی از جنایت های گروه های تروریستی نظیر کومله، دمکرات و پژاک محسوب می گردد.

زندگی در عصر حاضر که عصر ارتباطات و اطلاعات نامیده می شود، ماهیت این گروهک های تروریستی را افشا کرده و کمتر کسی تمایل به همکاری با آنان را دارد، و بی اعتنایی مردم کردستان به این تروریست ها زمینه ی پیشرفت و توسعه اقتصادی و همچنین امنیت مناطق مرزی را در این مقطع از زمان  فراهم کرده است.

نظام جمهوری اسلامی ایران با کمک مردم منطقه و اقتدار نیروهای مسلح به لطف الهی توانست ، مناطق مرزی را از وجود تروریست ها پاکسازی نماید ،اکنون  مناطق مرزی از وجود تروریست های پژاک خالی شده و امنیت در این مناطق حاکم گردیده است ، و وجود چنین شرایطی  سرمایه گذاری های مورد نیاز برای توسعه و پیشرفت کردستان را محیا ساخته و جمهوری اسلامی ایران  با احداث سد ها برای رونق کشاورزی ، جاده سازی برای سهولت  حمل و نقل و مهمتر از همه احداث پایگاه های نظامی برای  بر قراری امنیت و جلوگیری از نفوذ تروریست ها از مرزها اقدامات لازم برای عمران و آبادانی کردستان انجام داده است.

اما این پیشرفت و آبادانی کردستان ایران سازگار با روحیه خشونت طلب  پژاک نبوده و این اقدامات جمهوری اسلامی ایران را در راستای نابودی کردستان می نامد ، و به جمهوری اسلامی ایران هشدار می دهد. پژاک از همکاری تنگاتنک مردم منطقه  در مسائل اقتصادی اجتماعی و یا نظامی احساس خطر کرده و به جمهوری اسلامی ایران هشدار داده است ، چرا که ثبات و امنیت اقتصادی و مالی در کردستان منجر به فروپاشی گروه های ضد انقلاب و معاند می گردد.

پژاک همچنین عضویت جوانان و نوجوانان کُرد در پایگاه های بسیج و یا استخدام در سپاه پاسداران را برنامه ی مزدور سازی ایران می خواند ،در حالی که چوانان کُرد با بصیرت و آگاهی و با اراده قلبی به عضویت سپاه پاسداران درآمده تا در برابر تروریست های ماننند پژاک مقابله و آرامش  را به کانون های گرم خانواده های خود هدیه نمایند.

پژاک پس از شکست سنکین نظامی در سال ۸۹ از سپاه پاسداران به ناتوانی نظامی خود پی برده و فعالیت های خود را در عرصه سیاسی آغاز کرد و با انتشار بیانیه ها و اطلاعیه های مضحکانه خواست خود را برای افکار عمومی حزبی فعال و پویا جلوه دهد، اما بی سوادی اعضای آن و نداشتن تجربه در عرصه سیاسی همیشه آنان را با شکست و ناکامی مواجه کرده است .

اکنون هشدار پژاک  به جزئی از استراتژی سیاسی آنان محسوب می شود تا اذهان عمومی را تشویش نماید، چرا که پژاک در شرایط کنونی اکثر نیروهای خود را در سوریه و یا عراق از دست داده و یا از گروهک جدا شده اند ، اکنون چگونه می خواهد با ایران مبارزه کند جای بسی تامل است ؟!

پس چنین هشداری مضحکانه و سخیفانه بوده و نشات گرفته از بی سوادی و نادانی سران فرقه است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *