۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • هشدار شدیدالحن پ ک ک به دولت ترکیه / تمامی حملات چندبرابر نیرومندتر پاسخ داده می شود

هشدار شدیدالحن پ ک ک به دولت ترکیه / تمامی حملات چندبرابر نیرومندتر پاسخ داده می شود

  • ۱۹ آبان ۱۳۹۴
  • ۱۸۵ بازدید
  • ۰

 

کارایلان: مادامی که می‌خواهند اینهمه به حمله دست زنید, پس بفرمایید, اما فراموش نکنید که هر حمله شما چند برابر نیرومندانه‌تر پاسخ داده خواهد شد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :حملات مداوم و گسترده ی  ضد تروریستی ارتش ترکیه بر علیه گروهک پ ک ک در چند ماه اخیر سبب گردید ،مراد کارییلان فرمانده نظامی پ ک ک به دولت اردوغان هشدار جدی دهد.

«مراد کارایلان» فرمانده قرارگاه مرکزی  نیروهای مسلح پ ک ک  از طریق بی سیم با تمامی عناصر مسلح گروهک  گفتگو کرد.

کارایلان در پاسخ به تهدیدهای اردوغان و داوداوغلو گفت:«هم‌اکنون اردوغان و داوداوغلو می‌گویند «حمله خواهیم کرد». مادامی که می‌خواهید حمله کنید, بفرمایید, اما فراموش نکنید که هر حمله شما پاسخی چند برابر نیرومندانه‌تر داده خواهد شد. بخاطر این رفتار خصمانه و خونخوارانه, دیگر فضا و شرایطی برای ادامه آتش‌بس باقی نمانده است. آنها شرایط را از میان بردند. روند صلح به همین دلیل پایان یافت. روند صلح را ما نه, بلکه آنها نقض کردند و به آن پایان دادند. وقتی آنها روند صلح را از میان بردند, رهبری ما هم این تصمیم را گرفت. اگر چنین تصمیمی گرفته نمی‌شد, به معنای برداشتن گام به عقب می‌بود. هم‌اکنون آ.ک.پ خطاب به ما می‌گوید «سلاح‌هایتان را زمین بگذارید و تسلیم شوید». آنچه آنها هم‌اکنون به ما می‌گویند, رژیم اشغالگر ترکیه ۳۰ سال است تکرار می‌کند. من هم می‌گویم: شب‌بخیر آ.ک.پ , تا به حال کجا بودی؟ قدرت‌های قبل از تو هم چنین خواستی داشتند, اما پاسخ آن را دریافت کردند.

کاریلان همچنین در ادامه افزود : از این پس نگهداری  عبدالله اوجالان در انزوای شدید به هیچ‌وجه پذیرفته نخواهد شد. بایستی خلقمان با تجمعات و حضور خود علیه این انزوا برخیزد و روند انقلابی و عظیم آزادی اوجالان را آغاز کند. تاوقتی که  اوجالان  آزاد نشود, حل و صلح و دموکراتیزه‌کردن ترکیه غیرممکن خواهد بود. به همین دلیل باید مسئله آزادی عبدالله اوجالان  به مثابه استراتژی مبارزه مدام مطرح باشد».

مراد کاریلان با اشاره به این موضوع اظهار داشت که به قتل هر شهروند غیرنظامی و هر گریلا, پاسخ قاطع خواهند داد و افزود:«بدون‌شک گریلاها شهادت جوانان ۱۶ ـ ۱۷ ساله ما از سوی تک‌تیراندازان را پاسخی قاطع خواهند داد. شاید گریلا نتواند به آن شهرها برود, اما در ایالات خود پاسخ کوبنده خواهند داد. می‌توانند عملیات‌های پاسخ‌دهی نیرومند به انجام برسانند. باید گریلا به شهادت هر جوان ما در هر شهری پاسخ بدهد».

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین