۸ تیر ۱۴۰۳

هرکجا که پ.ک.ک باشد، آنجا در آتش می سوزد

  • ۳ تیر ۱۴۰۳
  • ۴۹ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: آتش‌سوزی مهیبی در مناطق کردنشین ترکیه در جریان می باشد که این آتش سوزی از مناطق چنار از توابع دیاربکر شروع شد و مناطق شمرخ از توابع مردین را نیز در برگرفته است. شدت آتش سوزی و حجم گستردگی آن به حدی است که تاکنون بر اثر آن ۱۴ نفر جان باخته و ده ها نفر مجروح شده اند و هزاران حیوان اهلی و وحشی تلف شده اند.

هنوز علت وقوع آتش سوزی دقیقا مشخص نیست و هر یک از طرفین اعم از پ.ک.ک و حکومت ترکیه علت آتش سوزی را عوامل طرفین می دانند.

پ.ک.ک ادعا کرده است که علت آتش سوزی تیرهای برق بوده اند و ترکیه نیز ادعا می کند که عوامل پ.ک.ک عمدا مزارع را آتش می زنند و عده ای نیز علت آتش سوزی را درگیری نظامی پ.ک.ک و ارتش ترکیه می دانند.

حال علت آتش سوزی هر چه که باشد در نتیجه آن مردم بی گناه تاوان آن را پس می دهند. آتش سوزی تنها محدود به ترکیه نیست. شمال عراق نیز می سوزد. از مناطق قندیل گرفته تا مناطق زاپ و هفتنین نیز در روزهای اخیر در نتیجه حملات هوایی ارتش ترکیه بر مقرات پ.ک.ک دچار آتش سوزی شده اند.هرجا که پ.ک.ک باشد آنجا در آتش می سوزد.

در شمال سوریه عناصر وابسته به پ.ک.ک، مزارع مردم بی گناه و مخالفان را به آتش می کشند. کوهستان کوسالان در ایران نیز توسط عناصر پ.ک.ک و پژاک به آتش کشیده شد. پ.ک.ک و دیگر شاخه های آن دست بالایی در اکوتروریسم دارند. در رسانه های وابسته به گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک، شواهد فراوانی از ایجاد عمدی آتش سوزی به دستور تروریست های پ.ک.ک و پژاک وجود دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *