۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نماینده سردشت: تغییر فرماندار اولین گام دولت در در راستای آشتی با مردم سردشت است

نماینده سردشت: تغییر فرماندار اولین گام دولت در در راستای آشتی با مردم سردشت است

  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵
  • ۲۸۸ بازدید
  • ۰

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر معتقد است که تغییر در فرمانداری سردشت می تواند گام مؤثری در راستای بازگشت امید و آشتی مردم این شهرستان با دولت یازدهم باشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :دکتر رسول خضری، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کردپرس گفت: بدون شک آثار مثبت این تغییر و انتخاب فرماندار جدید و بومی و با تعهد، تخصص و تجربه مدیریتی بالا می تواند باعث ایجاد تحولات اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی در شهرستان سردشت شود.
وی با مثبت ارزیابی کردن این تغییر اظهار داشت: بر خلاف برخی اظهار نظرهای ارائه شده در این خصوص، تغییر فرماندار شهرستان سردشت نه تنها باعث بروز مشکلات مدیریتی در سطح شهرستان نخواهد شد بلکه بدون شک این تغییر می تواند گام مثبت و مؤثری در راستای بازگشت امید و آشتی مردم این شهرستان با دولت یازدهم باشد.
خضری ادامه داد: امیدوارم در فرصت پیش آمده با انتخاب فردی بومی، با تجربه، توانمند و شایسته که مورد تأیید مردم و نظام باشد، شاهد شروع دوران تازه مدیریتی در ابعاد مختلف آبادانی، عمرانی، فرهنگی، و بویژه در بعد امنیتی در این شهرستان باشیم.
این نماینده مجلس در خصوص علت عدم حضور در جلسات معارفه و تودیع فرماندار سردشت، توضیح داد؛ علی رغم دعوت رسمی از بنده جهت حضور در مراسم معارف و تودیع فرماندار، بعلت عدم رضایت مردم از فعالیت ایشان در این مدت و اینکه بدون مشورت بنده وی را به این سمت انتخاب کرده بودند، ترجیح دادم نه تنها در جلسه معارفه ایشان حضور پیدا نکنم بلکه به نشانه احترام به مردم شریف شهرستان سردشت، در مراسم تودیع نیز شرکت نکنم.
خضری اضافه کرد: در پی عملکرد ضعیف فرماندار در این مدت مسئولان مربوطه به این نتیجه رسیدند که باید فردی شایسته تر برای این پست انتخاب کنند و در نهایت پس از ۱۸ ماه تصمیم به تغییر فرماندار سردشت گرفتند.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت با اشاره به موقعیتهای خاص پیرانشهر و سردشت عنوان کرد: شهرستانهای پیرانشهر و سردشت بعلت برخورداری از موقعیت های استراتژیک و حساس از نظر اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و بویژه امنیتی، مسئولان باید سعی کنند تا افراد باتجربه و با سابقه مدیریتی شایسته ای را به سمت فرماندار انتخاب کنند.
دکتر خضری در پاسخ به این سؤال که آیا شخص خاصی برای فرمانداری سردشت مد نظر هست یا خیر؟ گفت: اصل بر استقلال قوا می باشد و انتخاب فرماندار برای یک شهرستان قانوناً در اختیار مسئولان وزارت کشور می باشد و شخص نماینده تنها بعلت شناخت کافی از وضعیت موجود شهرستان، می تواند همانند یک بازوی مشورتی، مسئولان وزارت کشور را همراهی کند و در این خصوص مسئولان ذیربط هر کس را که بر اساس لیاقت و شایستگی و تجربه بالای مدیریتی به این سمت انتخاب کنند مورد احترام ما و شهروندان عزیز خواهد بود.
خضری یادآور شد، مردم شهرستان سردشت با توجه به پیشنیه انقلابی بودنشان و همچنین تقدیم چندین هزار شهید و جانباز و آزاده و ایثارگر شیمیایی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، شایسته حضور بهترین مدیران در رأس ارگانها و نهادهای دولتی هستند لذا باید در انتخاب مدیران در این شهرستان کاملاً دقت نظر اعمال شود تا دیگر شاهد تغییرات زودهنگام مدیران بویژه در سمت فرماندار نباشیم چرا که معتقدم اگر قبل از انتخاب فرماندار سردشت تمامی موارد از جمله سابقه مدیریتی فرد انتخاب شده مورد توجه قرار می گرفت امروز شاهد این وضعیت در شهرستان سردشت نمی شدیم.
“عزیز حسنی” فرماندار شهرستان سردشت امروز شنبه (۲۴ مهرماه) تودیع و بخشدار بخش وزینه بعنوان سرپرست فرماندار ی سردشت معرفی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین