۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نماینده ارومیه: کوبانی خرمشهر دیگر است

نماینده ارومیه: کوبانی خرمشهر دیگر است

  • ۲۲ آبان ۱۳۹۳
  • ۳۳۵ بازدید
  • ۲
تهران-نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کوبانی خرمشهر دیگر است که خداوند باید آن را آزاد کند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :”عابد فتاحی” درنطق میان دستور خود در نشست علنی امروز چهارشنبه(۲۱آبان) ضمن اعلام این موضوع افزود: کوبانی امروز مایه افتخار اسلام در مقابل خوارج تکفیری است تمام مردم آن اعم از زن و مرد و پیر و جوان از حیثیت و ناموس خود دفاع می کنند.
وی تصریح کرد: در نوار غزه، مسجدالاقصی و کوبانی قیامت بپاست و تاریخ مقاومت بشریت در مقابل ظلم است، کوبانی محاصره شده عاشورای معاصر است و زنان و مردان و کودکان و سالمندان با تمام شرافت از حیثیت و ناموس‌شان دفاع می‌کنند. ای مسلمانان جهان برای پیروزی کوبانی دعای خیر کنید.
نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم با بیان اینکه از صدر اسلام تا به امروز هیچ‌وقت دنیای اسلام این همه پریشان و شکسته نبوده است، گفت: سوریه و عراق، لیبی و لبنان، مصر و یمن و سودان، پاکستان و افغانستان و تقریباً کل جغرافیای اسلام در درد و رنج و نابسامانی و کشتار اسیرند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم افزود:‌ مردم باتقوا و با تمدن ایران‌زمین سالهاست که سرزمین مقدس و مردم آزاده‌اش اسیر سخت‌ترین بازی‌های سیاسی و تحریم‌ها سخت و همه‌جانبه از طرف استکبار قرار گرفته است، از این‌رو بر یکایک‌مان واجب است در رفتار، گفتار و کردارمان دقت کنیم.
نماینده ارومیه یادآور شد: به خون همیشه تازه شهدای کربلا و عاشورا سوگند می خوریم که هر روز مقاوم تر از دیروز در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. متاسفم برای نظامی که نمی داند چه چیزی را با چه چه چیزی معامله کرده
    کورهایی که همیشه خائن بودند را اینقدر میدان دادید که چه شود؟!
    سود کوتاه مدت را به سود بلند مدت ترجیح دادید.
    این آقای وابسته به پ ک ک نباید حق داشته باشد در تریبون ملت عر عر کند

  2. خائن پدرته بی شرف ،تو نواده مغول درباره ایران حرف نزن ایران مال افغانی و پشتون هست ولی مال تو نیست خفه شو مغول که نام تیره ات معرف عقب ماندگیست مغول: منگول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین