۱۴ مهر ۱۴۰۳

نقش مخرب زنان در پ.ک.ک و پژاک با الگوبرداری از رژیم اسرائیل

  • ۹ مهر ۱۴۰۳
  • ۸۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: سازمان تروریستی پ.ک.ک و پژاک با الگو برداری از سازمان های اطلاعاتی موساد و سیا از زنان و دختران بمنظور نفوذ به فرماندهان عالی رتبه نظامی و چهره های سیاسی ترکیه و عراق سوء استفاده می نماید.

اخاذی و باجگیری از کردها و ترانزیت موادمخدر از مهمترین فاکتورهای درآمدی تروریست های پ.ک.ک و پژاک محسوب می گردد و رسانه ها تاکنون خبرهایی در این مورد منتشر نموده اند و اسناد قابل توجهی موجود می باشد.

پ.ک.ک و پژاک علاوه بر ترانزیت موادمخدر و باجگیری از کردها، جیره خوار ابر قدرت های جهانی بوده و در قبال تحرکات تروریستی در منطقه مبالغ قابل توجهی دریافت می نمایند.

بنا به اظهار مقام های آگاه امنیتی، خانه های فساد و فحشا در شهرهای اربیل، سلیمانیه و کرکوک شناسایی شده است که این مراکز فساد و فحشا با پوششی کاملا محرمانه توسط پ.ک.ک و پژاک اداره می شود و از مهمترین منابع درآمدی گروه بحساب می آید. پ.ک.ک و پژاک علاوه بر منابع درآمدی از خانه های فساد و فحشا از چهره های سرشناس نظامی برای مشروعیت بخشیدن به پ.ک.ک سوءاستفاده می نماید و همانند سازمان اطلاعاتی موساد از نقش مخرب زنان و دختران در این شیوه بهره می برد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین