۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نقشه گروه پ.ک.ک برای بقا در غرب رود فرات در سوریه

نقشه گروه پ.ک.ک برای بقا در غرب رود فرات در سوریه

  • ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • ۲۶۲ بازدید
  • ۰

گروه تروریستی پ.ک.ک برای پنهان کردن حضور شبه‌نظامیان خود در مناطق غربی رود فرات در شمال سوریه به دنبال تشکیل دو گروه ساختگی در این منطقه است.
گروه تروریستی و تجزیه‌طلب پ.ک.ک برای پنهان کردن حضور شبه‌نظامیان خود در مناطق غربی رود فرات در شمال سوریه قصد دارد با تشکیل دو گروه ساختگی موسوم به «تیپ شاهین های منبج» و «تیپ شاهین های شمال» عناصر تروریستی خود در این منطقه حفظ کند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل آناتولی ، در برخی از کارگاه‌های شهر قامشلی استان حسکه پرچم‌های زیادی با عنوان «تیپ شاهین‌های منبج» و «تیپ شاهین‌های شمال» تهیه شده است.

گروه تروریستی پ.ی.د شاخه سوری پ.ک.ک دو ماه پیش با پشتیباتی هوایی آمریکا شهر منبج را تصرف کرد و اکنون به دنبال تاکتیکی برای بقای عناصر خود در این شهر است.

این در حالی است که براساس تعهد آمریکا به ترکیه، عناصر این گروه باید از مناطق غربی رود فرات پس از عملیات منبج عقیب‌نشینی می‌کردند و این منطقه در اختیار عرب‌های منطقه قرار می‌گرفت.

آمریکا در پی اصرار ترکیه قسمتی از عناصر این گروه تروریتسی را وادار به عقیب‌نشینی به سمت شرق رود فرات کرده است، ولی هنوز شمار زیادی از آنها در منطقه مشاهده می‌شوند.

کزارش‌ها حاکی است که گروه پ.ی.د/پ.ک.ک برای پنهان کردن حضور شبه‌نظامیان در منبج دست به تشکیل گروه هایی با عنوان های مختلف زده و آن‌ها را زیر ائتلاف موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه” جمع کرده است.

آمریکا پس از اصرار ترکیه مبنی بر عدم حضور عناصر پ.ی.د/ی.پ.گ در غرب رود فرات، در حالت دشواری قرار گرفته است و قصد دارد گروهی جدید و ساختگی را وارد صحنه کند.

این گروه تروریستی که مناطق مرزی سوریه با ترکیه در شهرهای حسکه، کوبانی و عفرین را تصرف کرده است قصد دارد به بهانه مبارزه با داعش پس از اشغال شهر منبج بر خط جرابلس – اعزاز نیز مسلط شود.

آنها می خواهند مناطق مرزی ترکیه با سوریه را زیر کنترل خود قرار دهد. بنابراین گروه تروریستی پ.ی.د/پ.ک.ک با متحد کردن مناطق تحت تصرف خود در شمال سوریه به دنبال از میان برداشتن مرز مشترک این کشور با ترکیه است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین