۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • نشست مهم سران حزب منحله دمکرات با گروهک تروریستی پژاک/ آمریکا و عربستان ضد انقلاب را دور هم جمع کردند

نشست مهم سران حزب منحله دمکرات با گروهک تروریستی پژاک/ آمریکا و عربستان ضد انقلاب را دور هم جمع کردند

  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
  • ۵۰۸ بازدید
  • ۰

چند تن از اعضای گروهک تروریستی حزب منحله دمکرات کردستان _ شاخه مصطفی مولودی، عازم کوهستان قندیل شدند تا با تروریستهای پژاک دیدار کنند.

به گزارش انجمن بی تاوان، سوران نوری و اسماعیل شریفی اعضای رهبری حزب منحله دمکرات کردستان در کوههای قندیل، با اعضای رهبری گروهک تروریستی پژاک دیدار کردند، دیداری که به خواست آمریکا وعربستان برای هماهنگی نیروهای این دو گروهک با یکدیگر جهت انجام عملیات های تروریستی در داخل کشور انجام شد.

نشست مشترک گروهکهای تروریستی پژاک و حزب منحله دمکرات کردستان، در یکی از مقرهای رهبری فرقه پژاک انجام شد.

اسماعیل شرفی عضو رهبری حزب منحله دمکرات کردستان در این نشست تاکید داشت که اتحاد دمکرات و پژاک، باعث خواهد شد عملیات های مسلحانه در داخل کشور، با موفقیت انجام شود و لازم است نیروهای دو گروه با هم هماهنگ باشند و در صورت اینکه احساس خطر کردند، تیم های مقابل را باخبر کنند و این باعث می شود، ضربات مهلکی بر ایران وارد کنیم!

دیدار این دو گروهک تروریستی مدتی پس از سفر خالد عزیزی به آمریکا انجام شد که همین نشان می دهد، دولت آمریکا و سعودی ها پشت این توطئه ها قرار دارند و پیام های اربابان به طرف های مقابل ابلاغ می شود.

دو گروهک تروریستی دمکرات و پژاک بارها به شهروندان کشورمان در مناطق کردنشین حمله کرده و تعدادی از شهروندان را به شهادت رسانده اند.

چندی پیش گروهک پژاک با حمله به یک پایگاه سپاه در مریوان، تمام افراد بومی این پایگاه را به شهادت رساند، این در حالی است که این گروهکها با شعار حمایت از مردم کرد وارد میدان شده اند، اما بیشتر اهداف حمله آنها، همان کردها هستند، کردهایی که تنها جرم شان مخالفت با این گروهک هاست.

گرچه نباید فراموش کرد یکی از دلایل حمایت آمریکا و نظام سلطه از پژاک و تجزیه طلبان کومله و دمکرات، تلاش برای مقابله با قدرت رو به تزایدِ ایران در خاورمیانه است.

نشست مهم سران گروهک تروریستی دمکرات با پژاک

پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۱۳۵۷، کشورهای غربی و بویژه آمریکا همواره در تلاش بوده‌اند تا از طریق گروهک‌های ضد انقلاب و سرخورده، به بحث اقوام در ایران نفوذ کرده و کشور را با بحران مواجه سازند، در همین راستا نظام سلطه با بکارگیری گروهکهای تجزیه طلب و مسلح، اهدافی همچون ایجاد شکاف قومیتی، واگرایی اقوام از مرکز، ایجاد شائبه نقض حقوق اقوام، ناامن کردنِ مناطق مرزی و در دست داشتن ابزاری برای پیشبرد برنامه‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی را دنبال کرده است و در همین راستا کومله و دمکرات را مدتی بعد از پیروزی انقلاب تاسیس کرد و برای آنکه این نیروها را گسترش دهد در ۴ آوریل سال ۲۰۰۴ گروهی جدید با عنوان حزب حیات آزاد کُردستان (پژاک) به عنوان شاخه کردستان ایران پ.ک.ک را تأسیس کرد.

تأسیس دمکرات، کومله و پژاک را باید خوش خدمتی سردمداران این گروهکها به نظام سلطه و در رأس آن آمریکا دانست.

با تیره شدن روابط ایران و عربستان، سعودی ها نیز دست بکار شدند و از این گروهکها حمایت های مالی و تسلیحاتی کردند و گروهکهای تجزیه طلب و تروریستی اقلیم نشین در خاک کردستان عراق هم برای خوش خدمتی بیشتر به سعودی ها و آمریکایی ها در سالها و ماههای اخیر خواب هایی برای افزایش تحرکات خود در مناطق مرزی ایران دیده اند، خواب هایی که ضمن افشای ماهیت واقعی آنها در وابستگی به استکبار جهانی و عدم مقبولیت در مناطق کردنشین کشورمان، همچون چهار دهه گذشته محکوم به شکست است و با وحدت مردم کرد زبان کشورمان، این بار هم سر سرکردگان این گروهک های تروریستی و دست نشانده همچون ۴۰ سال گذشته به سنگ خواهد خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *